اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مهربان:

مردم مسئولیت سران قوا و مسئولان را سنگین‌تر کردند/ نباید مردم احساس کنند مسئولان به فکر آنها نیستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه مهربان گفت: سران قوا دقت کنند که وقتی مردم در صحنه حاضر بوده و متحد و یکدل هستند، مسئولیت آنها در قبال این مردم سنگین‌تر است و نباید کار به جایی برسد که مردم احساس کنند که مسئولان به فکر آنها نیستند.

مردم مسئولیت سران قوا و مسئولان را سنگین‌تر کردند/ نباید مردم احساس کنند مسئولان به فکر آنها نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت الاسلام و المسلمین جلیل جلیلی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهربان ضمن سفارش خویش و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با تقدیر و تشکر از تمام مردم ایران اسلامی به ویژه نسل سومی‌های این انقلاب اسلامی که بصیرت و ولایت‌مداری خود را به رخ جهانیان نشان دادند، اظهار کرد: حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از بصیرت و آگاهی ملت بزرگ ایران دارد.

خطیب جمعه مهربان افزود:  راهپیمایی پرشکوه مردم در یوم الله 22 بهمن امسال برگ زرینی دیگر بر افتخارات ایران اسلامی افزود و یک بار دیگر نشان داد که همه ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی، آرمان‌ها و دستاوردهای امام راحل(ره) و لبیک‌گویی به ندای حسین زمان مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله الامام خامنه‌ای همیشه مصمم و پیشتاز بوده و اغوای دشمنان و رسانه‌های مختلف استکباری نخواهد توانست ذره‌ای در ایمان، اعتقاد و اراده مردم تأثیر گذارد.

حجت الاسلام و المسلمین جلیلی تصریح کرد: بی‌شک حرکت مردم در 22 بهمن امسال که با غیرت و مردانگی، عشق و وفا، آگاهی و شعور و عزت همراه بود، حقیقت ناب انقلاب اسلامی و اندیشه‌های سیاسی و دینی امام خمینی (ره) را درخشان‌تر از هر زمان دیگر کرد و موجب یأس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب شد.

خطیب جمعه مهربان افزود: دشمنان بعد از ناکامی در تلاش‌شان برای کم رنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تلاش می‌کردند تا حضور مردم منعکس نشود.

خطیب جمعه مهربان با گرامیداشت 29 بهمن سالروز قیام مردم تبریز و آذربایجان در 29 بهمن ماه 1356 اظهار داشت: یکی از افتخارات اهالی مهربان نیز مشارکت و حضور در قیام 29 بهمن مردم تبریز در حمایت از انقلاب اسلامی  است، بطوری که هفت تا هشت نفر از اهالی مهربان در آن روز دستگیر شده و به زندان افتاده بودند که برخی از آنها به رحمت خدا رفته‌اند که به روح شان درود و صلوات می‌فرستیم و برای یادگاران آن قیام  موفقیت و سربلندی آرزو می نماییم.

امام جمعه مهربان با اشاره به دیدار مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری در روز 28 بهمن ماه افزود: ظرفیت محدود حسینیه امام خمینی (ره) باعث می‌شود تا عده محدودی موفق به دیدار با مقام معظم رهبری شوند و این در حالی است که تعداد متقاضیان برای حضور در این دیدار چند صد برابر تعداد نفرات اعزامی است و این مسئله حکایت از محبوبیت مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای دارد .

حجت الاسلام و المسلمین جلیلی با گرامیداشت 29 بهمن سالروز شهادت سید عباس موسوی دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت:  حجت الاسلام سیدعباس موسوی دبیرکل جنبش انقلابی حزب‏اللَّه لبنان و عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت، در بازگشت از مراسم سالگرد شهادت شیخ راغب حرب، از روحانیون مبارز جنوب لبنان، در جریان حمله هوایی رژیم اشغالگر قدس در جنوب لبنان به شهادت رسید که یادش را گرامی داشته و به روح ایشان و تمامی شهدای مقاومت درود و صلوات می فرستیم.

خطیب جمعه مهربان با تبریک ولادت حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، ایشان را از برکات کشورمان عنوان کرد و افزود:  حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) فرزند عبدالله بن علی از نوادگان حضرت امام حسن مجتبی(ع)است که نسبش با چهار واسطه به آن حضرت می‌رسد و از این رو به حسنی شهرت یافته است و حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) از دانشمندان شیعه و از راویان حدیث ائمه معصومین(ع) و از چهره‌های بارز و محبوب و مورد اعتماد، نزد اهل بیت عصمت(ع) و پیروان آنان بود.

امام جمعه مهربان به یکم اسفند ماه سالروز شهادت حضرت آیت الله محلاتی اشاره و با گرامیداشت این روز اظهار داشت: حمله جنگنده رژیم بعث عراق که با نقض قانون هوایی کشور و قوانین بین المللی به هواپیمای مسافربری در سال 1364 صورت گرفت،  منجربه شهادت حجت‌الاسلام و المسلمین محلاتی، نماینده محترم حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و چهل نفر از هموطنان عزیزمان شد که  این روز به نام روحانیت و دفاع مقدس نامگذاری شده است. 

حجت الاسلام و المسلمین جلیلی با اشاره به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به پاکستان برای شرکت در اجلاس مجمع مجالس کشورهای عضو اکو اظهار امیدواری کرد که نتیجه این اجلاس به گسترش همکاری‌های اقتصادی کشورهای عضو اکو منجر شود.

انتهای پیام/60008/ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول