اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم:

اخلال در سخنرانی رئیس مجلس حرکتی دشمن پسند بود

خبرگزاری فارس: مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم با صدور بیانیه‌ای اخلال در راهپیمایی 22 بهمن را محکوم و اعلام کرد: اندکی بصیرت و ذره‌ای ولایتمداری می‌توانست مانع از انجام چنین اقدام دشمن‌پسندی شود.

اخلال در سخنرانی رئیس مجلس حرکتی دشمن پسند بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم،‌ در بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم آمده است:‌ 22 بهمن 1391 به یکی از روزهای ماندگار در تاریخ ایران اسلامی مبدل شد، روزی که ملت بزرگ ایران با وجود همه کاستی‌ها و ناراستی‌ها در عرصه اقتصاد و معیشت، با بصیرت همیشگی خود در صحنه دفاع از آرمان‌های انقلاب‌ اسلامی حاضر شدند و به بهترین نحو به خواسته رهبری معظم انقلاب اسلامی جامه عمل پوشاندند، مردم با حضور اعجاب‌برانگیز خود اعلام کردند برخی کمبودها و کوتاهی‌ها آنان را از پیگیری صراط مستقیم ولایت و هوشیاری در برابر توطئه‌های خصمانه دشمنان غافل نمی‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: مردم شریف شهر مقدس قم نیز پا به پای مراجع عظیم الشأن و علمای اعلام با حضوری شکوهمندتر و چشمگیرتر از گذشته بار دیگر بر پایمردی و پایبندی خود به خط پر فیض انقلاب تأکید کردند اما در این میان گروهی اندک اما شناخته شده، طی برنامه‌ای از پیش طراحی شده از حضور گسترده مردم دیار علم و جهاد و بصیرت به نفع امیال حقیر و اغراض باندی خویش نهایت استفاده سوء را کردند.

در این بیانیه اضافه شده است: این جریان افراطی با حرکت زشت و فرصت‌طلبانه خود در ایجاد اخلال در سخنرانی نماینده قم و رئیس مجلس شورای اسلامی علاوه بر آن که درصدد تضییع و مصادره حضور صدها هزار نفری راهپیمایان قمی برآمدند، با این حرکت تفرقه‌افکنانه دانسته یا ندانسته آب به آسیاب دشمن ریختند و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) جدول دشمن را پر کردند.

در این بیانیه تاکید شده است: بی‌تردید اندکی بصیرت و ذره‌ای ولایتمداری می‌توانست مانع از انجام چنین اقدام دشمن‌پسندی آن هم در حساس‌ترین شرایط کشور شود و با حفظ قداست حرم مطهر کریمه اهل بیت (ع)، حرمت‌شکنی نمی‌کردند و بر خلاف فتاوای مسلّم مراجع عظام تقلید به اخلال در مراسم باشکوه 22 بهمن نمی‌پرداختند.

در پایان این بیانیه آمده است: مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم ضمن تشکر از اقشار مختلف مردم بصیر قم به دلیل حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن و ابراز تأسف و انزجار شدید از حرکت جمع محدود و شناخته شده اخلالگران، از نهادهای قضایی درخواست دارد؛ رسیدگی به تخلفات بی‌شمار این جریان را شجاعانه و بی‌توجه به فضاسازی‌های دروغین آنان در دستور کار خویش قرار دهند.

بی‌شک ادامه این قبیل هتاکی‌ها و بی‌حرمتی‌ها که متأسفانه در شهر قم سابقه چندین ساله دارد، می‌تواند موجب خشنودی دشمنان انقلاب اسلامی و دغدغه دوستداران انقلاب اسلامی و ولایت شود.

انتهای پیام/2258/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول