اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین:

طرح آموزشی باغبان کوچک در مدارس قزوین اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: با اجرای طرح آموزشی باغبان کوچک و در راستای برنامه‌های آموزش شهروندی، کودکان مدارس ابتدایی شهر قزوین با فرهنگ تولید گیاه آشنا می‌شوند.

طرح آموزشی باغبان کوچک در مدارس قزوین اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین، سیدمهدی کاظمی اظهار داشت: در اجرای این طرح آموزشی تعداد سه هزار بسته باغبان کوچک در سطح مدارس ابتدایی شهر قزوین توزیع می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین افزود: بسته آموزشی باغبان کوچک حاوی یک گلدان پلاستیکی به همراه بذر تربچه، خاک، پوکه برای اصلاح خاک، کمپوست و دستورالعمل کاشت است که کودکان طبق راهنمای کاشت و ظرف مدت یک ماه می‌توانند سبزی تربچه تولید کنند و به این شیوه با نحوه تولید گیاه و چرخه زندگی آن آشنا شوند.

کاظمی نهادینه کردن فرهنگ پرورش و نگهداری گیاه توسط کودکان را از اهداف اصلی اجرای این طرح برشمرد و بیان کرد: نتایج آن در آینده‌ای نه چندان دور در انس کودک با فضای سبز و طبیعت به ثمر خواهد نشست.

انتهای پیام/77002/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول