اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی خبر داد

اجرای طرح جامع آموزشی عواقب مصرف مواد مخدر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی طرح جامع آموزشی عواقب مصرف مواد مخدر و نحوه مبارزه با این پدیده خانمان‌سوز از برنامه‌های آموزشی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی است.

اجرای طرح جامع آموزشی عواقب مصرف مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره یحیی شرفی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان چایپاره، اظهار داشت: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی طرح جامع آموزشی عواقب مصرف مواد مخدر و نحوه مبارزه با این پدیده خانمان سوز را از جمله برنامه‌های آموزشی این نیرو عنوان کرد و همچنین گفت طبق این طرح باید هر ساله حدود 8 درصد جمعیت استان تحت پوشش این آموزش‌ها قرار گیرند و 80 درصد معتادان نیز ترک اعتیاد کنند.

وی افزود: این معتادان باید به چرخه زندگی بازگردند و تاکنون در این راستا باید بیش از 10 هزار نفر در استان تحت پوشش این طرح قرار گیرند.

جلیل غفاری فرماندار چایپاره نیز در ادامه این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نیروی انتظامی این شهرستان در مبارزه با مواد مخدر، گفت: امسال میزان کشفیات مواد مخدر در چایپاره صددرصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: در این راستا بیش از 152 معتاد و فروشنده مواد مخدر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

غفاری با بیان اینکه با وجود افزایش کشفیات این شهرستان هنوز از این نظر یکی از پاک‌ترین شهرستان‌های استان است بر لزوم افزایش تلاش‌ها برای کاستن از مصرف و تبعات مواد مخدر تاکید کرد.

وی ادامه داد: مبارزه با خرده فروشی‌ها در زمینه مواد مخدر نیز مورد توجه قرار دارد و در 10 ماه امسال 24 نفر معتاد برای ترک اعتیاد به مراکز ترک اعتیاد معرفی شده‌اند که بسیاری از آنان موفق به ترک اعتیاد شده‌اند.

انتهای پیام/61005/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول