اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز/167

لطفی: بهره‌‌برداری و کلنگ‌زنی 2 طرح آموزشی در آمل

خبرگزاری فارس: در آخرین روز از دهه‌فجر دو طرح آموزشی از سوی آموزش و پرورش آمل بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد.

لطفی: بهره‌‌برداری و کلنگ‌زنی 2 طرح آموزشی در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مدیر آموزش و پرورش آمل عصر امروز در آیین بهره‌برداری از طرح‌های این اداره اظهار داشت: دبیرستان دخترانه شهید ملک‌زاده در 12 کلاس به مناسبت دهه‌فجر به بهره‌برداری رسید.

اکبر لطفی با اشاره به اینکه برای احداث این مدرسه یک میلیارد تومان هزینه صرف شده است، تصریح کرد: این دبیرستان در سال 1333 ساخته شده است اما بار دیگر در سال 85 کلنگ‌زنی و احداث و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه از سال 85 تاکنون 167 کلاس درس در شهرستان آمل احداث و تحویل داده شده است، گفت: در این مدت 15 نمازخانه نیز احداث شده است.

لطفی با تاکید بر اینکه 19 پروژه در حال ساخت در آموزش و پرورش آمل وجود دارد، یادآور شد: این پروژه‌ها با درصد پیشرفت فیزیکی متفاوت در حال ساخت است و امیدواریم به‌زودی تحویل دانش‌آموزان شود.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی استخر دانش‌آموزی و فرهنگیان آمل تصریح کرد: برای ساخت این استخر 2 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

لطفی با بیان اینکه تاکنون 100 میلیون تومان به عنوان هزینه‌های کارگاهی به این پروژه اختصاص یافته است، بیان داشت: این استخر در زمینی به مساحت یک‌هزار و 500 متر مربع احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این استخر در طول 25 در 12 متر ساخته می‌شود، یادآور شد: این استخر به دلیل دانش‌آموزی بودن از عمق بسیار کم آغاز و به نقاط عمیق می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه مدت ساخت این استخر دو ساله است، گفت: این استخر دارای مجموعه اداری، سونا و جکوزی است.

انتهای‌پیام/86011/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول