اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانداری گرگان:

فنی و ‎حرفه‎ای ظرفیت مناسبی برای اجرای برنامه‎های آموزشی است + تصاویر

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‎ریزی فرمانداری شهرستان گرگان گفت: فضای اداره فنی و حرفه‎ای گرگان، ظرفیت مناسبی برای اجرای برنامه‌های آموزشی است.

فنی و ‎حرفه‎ای ظرفیت مناسبی برای اجرای برنامه‎های آموزشی است + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سلمان توشنی عصر امروز در جلسه هماهنگی دوره آموزشی مدیریت بحران شهرستان در محل اداره آموزش فنی و حرفه‎ای گرگان اظهار داشت: انتظار می‎رود، این دوره با وجود این فضای مناسب به بهترین وجه برگزار شود.

وی ادامه داد: نوع برگزاری این دوره تخصصی هم به شکل تئوری و هم به شکل کارگاهی است که این دو نوع وجه از آموزش نیازمند فضای خاصی است که با توجه به این موضوع، اداره فنی و حرفه‎ای گرگان پاسخگوی نیاز این دوره است.

معاون برنامه‎ریزی فرمانداری شهرستان گرگان با اشاره به تلاش‎های این فرمانداری برای برگزاری دوره آموزشی مدیریت بحران خاطرنشان کرد: تاکنون پنج تا شش جلسه هماهنگی در فرمانداری و ادارات مرتبط برگزار شده تا ضمن برنامه‎ریزی مناسب برای برگزاری این دوره، بتوان نقاط ضعف احتمالی در مسیر برگزاری آن را رفع کرد.

 

توشنی با اشاره به برنامه زمان‎بندی برگزاری این دوره آموزشی  اذعان داشت: طبق برنامه، این دوره از صبح سه‎شنبه با حضور فرماندار و مقامات استانی و فراگیران رأس ساعت هشت و 30 دقیقه افتتاح می‎شود و به مدت چهار روز پی‌درپی تا پایان روز جمعه هفته جاری ادامه خواهد یافت.

وی ابراز داشت:‌ با هماهنگی‎های به عمل آمده با جهاد دانشگاهی استان، این نهاد، صدور گواهینامه رسمی این دوره تخصصی را برعهده خواهد داشت.

توشنی یادآور شد: زمان برگزاری این دوره در دو مرحله تئوری و کارگاهی است که از ساعت هفت تا 11 صبح برنامه تئوری و برنامه کارگاهی نیز از ساعت 11 تا 17 خواهد بود.

معاون برنامه‎ریزی فرمانداری شهرستان گرگان اضافه کرد:‌ در بخش کارگاهی، فراگیران با کار خواسته‎های مرتبط با سناریوی زلزله شهر گرگان آشنا شده و پاسخ‎های مناسب خود را به شکل گروهی خواهند داد.

به گفته وی، 75 نفر شرکت‎کننده در قالب سه گروه و در سه کلاس جداگانه و با همکاری و هم‎اندیشی یکدیگر ضمن پاسخگویی به سئوالات طرح شده سناریو، باید آن را در جمع همه فراگیران ارائه دهند.

آموزش مدیریت بحران گامی مناسب برای جامعه‎ای ایمن در برابر بلایای طبیعی است

همچنین مسئول آموزش مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به تلاش‎های فرمانداری گرگان گفت: سرمایه‎گذاری در موضوع آموزش مدیریت بحران، نه تنها هزینه نیست، بلکه گامی مناسب برای داشتن جامعه‎ای ایمن در برابر بلایای طبیعی است.

سیدعلیرضا حسینی خاطرنشان کرد: در هیچ جای دنیا نمی‎توان وقوع حوادث و بلایا را متوقف کرد، اما برنامه‎ریزی برای کاهش اثرات آن وظیفه همه ماست که آموزش در سرلوحه این برنامه‎ها است.

وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به تلاش‎های انجام گرفته و همکاری‎های موجود، این دوره بتواند به نحو مناسب و قابل قبولی اجرا شود.

در پایان این جلسه، اعضا از بخش‎های مختلف محل اجرای دوره آموزشی مدیریت بحران بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام/2307/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول