اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کنگان خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان از برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی در کنگان خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، مراد شمس‌الدینی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است و در طول عمر پربرکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، دستاوردهای ارزشمندی از این نهاد شاهد بوده‌ایم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان ادامه داد: رفع نیازهای زندگی اقشار محروم، کم‌توان و آسیب‌پذیر جامعه از اولویت‌ها و مأموریت‌های اساسی این نهاد انقلابی است و نمود فعالیت‌های این نهاد در جامعه برای همه روشن و مشهد است.

شمس‌الدینی با بیان اینکه تلاش کرده‌ایم، تمام ابعاد زندگی اقشار تحت پوشش را تأمین کنیم، خاطرنشان کرد: رفع نیازهای مادی اقشار آسیب‌پذیر و تحت حمایت، از فعالیت‌های اساسی این نهاد است و در کنار آن به ‌طور جدی به نیازهای اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و ... خانوارهای تحت پوشش پرداخته‌ایم.

وی اضافه کرد: تمامی برنامه‌های جانبی فرهنگی، اجتماعی، تفریحی و ... براساس بررسی‌های کارشناسان کمیته امداد و شناخت از نیازهای جامعه صورت پذیرفته و در اجرای تمامی این طرح‌ها، شاهد استقبال بی‌نظیر افراد و اقشار تحت پوشش این نهاد بوده‌ایم.

این مسئول اذعان داشت: آشنایی اقشار آسیب‌پذیر جامعه، محرومان و گروه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) با مهارت‌های زندگی از برنامه‌های ارزشمندی است که این نهاد در سال‌های اخیر دنبال کرده و به‌ همین منظور در مراحل متعدد، شاهد برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت زندگی بوده‌ایم.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره‌ها ابراز داشت: برگزاری دوره‎های مهارت زندگی می‎تواند از ایجاد و بروز ناهنجاری و آسیب‎های اجتماعی، جلوگیری کند و مهارت‎های لازم را برای مقابله و برخورد با این پدیده‌ها دربرداشته باشد.

شمس‌الدینی در پایان یادآور شد: مسائل دینی و اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی، بهداشت روان و بهداشت فردی از مهم‌ترین مباحثی است که در این دوره‌های آموزشی مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/2451/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول