اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام الله دهه فجر انجام شد

افتتاح 5 مرکز آموزشی در شهرستان‌های فارس

خبرگزاری فارس: به مناسبت ایام دهه مبارک فجر پنج مرکز آموزشی در مرودشت، ارسنجان، گله دار و آباده طشک به بهره‌برداری رسید.

افتتاح 5 مرکز آموزشی در شهرستان‌های فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، آموزشگاه 12 کلاسه دخترانه در مرودشت با نام رهروان ولایت (شاهد) به بهره‌برداری رسید.

این آموزشگاه در فضایی به مساحت 3 هزار و 500 متر مربع ساخته شده و مساحت زیربنای آن یک‌هزار و 400 متر مربع و دارای نمازخانه، آزمایشگاه و دو کارگاه است.

برای ساخت این آموزشگاه اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی هزینه شده و این آموزشگاه در مدت دو سال ساخته شده است.

هنرستان دخترانه بانو مجتهده امین ارسنجان نیز در همین ایام به بهره‌برداری رسید.

این واحد آموزشی هفت کلاسه در زمینی به مساحت 3 هزار و 700 متر مربع با زیربنای یک‌هزار و 500 متر و با اعتبار 8 میلیارد ریال به مدت 12 ماه توسط اداره کل نوسازی فارس ساخته شده است.

هنرستان فنی و حرفه‌ای دخترانه بانو مجتهده امین ارسنجان دارای یک سالن نمازخانه، موتورخانه، چهار کارگاه، فضای ورزشی و سیستم گرمایشی و سرمایشی مرکزی است.

همچنین، دو آموزشگاه خیرساز در منطقه گله دار در همین ایام به بهره‌برداری رسید.

مدرسه خیرساز حاج علی اسدی گله دار با زیربنای 450 متر مربع در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع با اعتباری افزون بر یک‌میلیارد و 750 میلیون ریال از سوی خیر حاج علی اسدی ساخته شده است. مدرسه ابتدایی خیرساز راستگو این منطقه نیز با 250 متر مربع زیربنا همراه با امکانات سرمایشی و گرمایشی با اعتباری افزون بر یک‌میلیارد ریال احداث شده است.

افتتاح نخستین مدرسه شش کلاسه در آباده طشک دیگر موردی است که خبر آن توسط روابط عمومی آموزش و پرورش فارس اطلاع‌رسانی شده است.

آموزشگاه شش کلاسه روستای تم شولی آباده طشک  با زیربنای یک‌هزار و 500 متر مربع دارای نمازخانه و فضای ورزشی بوده و با اعتباری افزون بر 3.5 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی در کمتر یک‌سال احداث شده است.

به گزارش فارس، در همین ایام دومین سالن ورزشی در دبیرستان حضرت زینب (س) خرم بید با زیربنای یک‌هزار و 355 متر مربع و با اعتباری افزون بر 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی ساخته شد.

انتهای پیام/2448/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول