اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 331

برگزاری دومین کارگاه آموزشی کاریکاتور شمسه جنوب تهران

خبرگزاری فارس: همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران دومین کارگاه آموزشی کاریکاتور شمسه جنوب تهران با موضوع سلامت شهری برگزار شد.

برگزاری دومین کارگاه آموزشی کاریکاتور شمسه جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به ابتکار دبیرخانه هادی جشنواره کاریکاتور جنوب تهران و با حضور 20 هنرمند کاریکاتوریست و علاقمندان به این رشته، دومین کارگاه آموزشی کاریکاتور جشنواره شمسه منطقه برگزار شد.

تاکنون جشنواره های فراوانی در حوزه‌های مختلف جامعه برگزار شده ‌است، ولی دبیرخانه جشنواره شمسه در ابتکاری نو با رویکرد محله محوری جشنواره را به مرحله اجرا در آورده است و در 374 محله شهر تهران این جشنواره‌ها در رشته‌های مختلفی برگزار می‌شود، به عبارت بهتر، پایین‌ترین سطح جغرافیایی پایتخت یعنی محلات را نیز، با موضوعات و محورهای اجتماعی و فرهنگی جامعه درگیر کرده است و جشنواره کاریکاتور نیز از این قبیل رشته‌هاست.

با توجه به سال اول برگزاری جشنواره کاریکاتور شمسه و نوپا بودن این جشنواره در سطح منطقه، استعداد فراوانی در این زمینه نهفته است که نیاز به برنامه‌ریزی و هدایت دارد تا تاثیرات خاص خود را داشته باشد.

در این راستا، ثبت‌نام از علاقمندان رشته کاریکاتور در منطقه و آموزش این استعدادها از اهداف ماست که ستاد جشنواره شمسه جنوب تهران اهتمام ویژه‌ای به فعالیت در این زمینه‌ها دارد و برگزاری کارگاه‌های هنری کاریکاتور با حضور اساتید مجرب نیز، از این قبیل کارهاست که خوشبختانه با استقبال خوب شهروندان از برگزاری نخستین دوره کارگاه آموزشی کاریکاتور در منطقه، دومین دوره از این فعالیت‌ها نیز با شرکت 20 هنرمند با محوریت موضوع سلامت شهری در سالن اجتماعات معاونت برگزار شد و در آینده در سایر رشته‌های مجموعه جشنواره‌های شمسه نیز کارگاه‌های آموزشی از این قبیل دارد که در زمان لازم اطلاع‌رسانی مناسب صورت خواهد پذیرفت.

این گزارش حاکی است،‌ علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، ثبت‌نام و شرکت در این دوره‌ها، به سراهای محلات بیست‌گانه منطقه و دبیرخانه این جشنواره واقع در ساختمان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول