اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته فرهنگی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد

برگزاری دوره آموزشی حجاب و عفاف در دانشگاه علوم پزشکی اهواز

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته فرهنگی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از برگزاری دوره آموزشی حجاب و عفاف برای بانوان شاغل این دانشگاه خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی حجاب و عفاف در دانشگاه علوم پزشکی اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، محمد درویش‌نژاد اظهار کرد: دوره آموزشی آشنایی با فلسفه عفاف و حجاب برای 50 نفر از کارکنان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با حضور حجت‌الاسلام سیدرضا موسوی والا مدرس حوزه و دانشگاه در سالن کنفرانس این معاونت برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی به مدت دو روز برای کارکنان این معاونت برگزار می‌شود، افزود: منظور از برگزاری این دوره آموزشی ضرورت و اهمیت پرداختن به بحث عفاف و حجاب در جامعه امروز و ارتقای سطح آگاهی بانوان شاغل نسبت به مسئله عفاف و حجاب است.

دبیر کمیته فرهنگی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به اهمیت مقوله عفاف و حجاب در دستگاه‌های دولتی، خاطرنشان کرد: اگر این مهم در اداره‌های استان اتفاق بیفتد در اجرای امور در سطح جامعه نیز می‌توانیم به موفقیت دست یابیم.

مسئله حجاب و عفاف هم‌اکنون به عنوان مهمترین دغدغه اجتماعی در جامعه مطرح است

در ادامه حجت‌الاسلام سیدرضا موسوی والا نیز با بیان اینکه حجاب صرفا یک پوشش نیست، تاکید کرد: حجاب و عفاف نماد مبارزه با فرهنگ طبع گرایی و هوس‌رانی در جامعه است.

وی با بیان اینکه موضوع حجاب و عفاف بسیار مهم است، تصریح کرد: مسئله حجاب و عفاف هم‌اکنون به عنوان مهمترین دغدغه اجتماعی در جامعه مطرح است.

این کارشناس مذهبی و مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه بی‌حجابی و بدحجابی به این معنا نیست که زن این مدلی مخالف نظام انقلاب اسلامی و دین است، گفت: برای حل مشکل بدحجابی در جامعه نباید عجله کرد و برای اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه فراگیر شود باید همه دستگاه‎های اجرایی،‌ نهادها و سازمان‎ها همکاری داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه با پیدا کردن انگیزه‌های بدحجابی آسان‌تر می‌توان به حل این موضوع پرداخت، اظهار کرد: برهنگی نتیجه‌اش نگاه جنسی به زن‌ها است، یعنی جنسیت زن‌ها را بر انسانیت آنها مقدم می‌کند.

موسوی والا همچنین عنوان کرد: چون بدحجابی ظهور و بروز شدیدی دارد، پس بخش زیادی از مهارت‌ها و خلاقیت‌های زن را پوشش می‌دهد و پنهان می‌کند.

وی در پایان اظهار کرد: بدحجابی به طور ناخواسته تامین غذای چشم‌های هرزه است.

انتهای پیام/ 72001/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول