اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان خبر داد

نصب تابلوی کتابخانه‌ها در خیابان‌های زنجان

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: در اکثر نقاط شهری زنجان، تابلوی کتابخانه‌ها نصب شده است.

نصب تابلوی کتابخانه‌ها در خیابان‌های زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی محمدی شامگاه چهارشنبه در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان زنجان، اظهار داشت: در صورتی که آدرس کتابخانه‌های عمومی زنجان در اختیار شهرداری قرار گیرد، تابلوهای راهنما برای استفاده مطلوب مردم از کتابخانه‌ها نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری، اقدامات لازم را برای نصب تابلوی کتابخانه‌های عمومی انجام می‌دهد، ادامه داد: تاکنون اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با اشاره به اینکه در اکثر نقاط شهری زنجان، تابلوی کتابخانه‌ها نصب شده است، خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای نصب مابقی تابلوها انجام می‌شود.

* راه‌اندازی قرائت‌خانه در پارک‌های زنجان

وی، راه‌اندازی قرائت‌خانه را از دیگر طرح‌های شهرداری برشمرد و خاطرنشان کرد: تاکنون اجرای این طرح عملیاتی نشده است.

احمدی از نصب تابلوهای راهنمایی مساجد خبر داد و گفت: نصب تابلوی راهنما برای مساجد در دستورکار شهرداری قرار دارد.

* حضور ائمه جمعه در جلسات کتابخانه‌های ابهر

بخشدار بخش مرکزی ابهر نیز در این جلسه از برگزاری جلسات کتابخانه‌های عمومی ابهر با حضور ائمه جمعه خبر داد و ابراز داشت: برخی از این جلسات نیز در مناسبت‌های خاص در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار می‌شود.

گل‌محمدی از حضور فرهیختگان و نخبگان شهرستان در جلسات کتابخانه‌های عمومی این شهرستان خبر داد و یادآور شد: از افراد خیر نیز براساس موضوع جلسات دعوت می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش والدین و دانش‌آموزان در زمینه کتاب و کتابخوانی تصریح کرد: فرهنگ‌سازی لازم برای تشویق افراد به مطالعه بیشتر انجام می‌شود.

*دانش‌آموزان با الگوگیری از والدین به مطالعه تشویق می‌شوند

بخشدار بخش مرکزی ابهر با بیان اینکه برگزاری چنین همایش‌هایی موجب افزایش مطالعه در شهرستان شده است، اذعان داشت: دانش‌آموزان با الگوگیری از والدین خود به مطالعه تشویق می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه باید از هر فرصتی برای معرفی و اهمیت کتاب استفاده شود، متذکر شد: باید از فضاهای موجود برای در اختیار گذاشتن کتاب استفاده کرد. 

گل‌محمدی زیباسازی محیط‌های کتابخانه‌ای برای جذب افراد به کتابخانه را ضروری دانست و اظهار داشت: با زیباسازی محیط، روستاییان بیشتر جذب کتابخانه می‌شوند.

انتهای پیام/73003/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول