اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای 15 نمایش

جشنواره تئاتر‌ زرند‌ پایان یافت

خبرگزاری فارس: ششمین جشنواره ‌تئاتر شهرستان زرند با اجرای 15 نمایش‌ به کار خود پایان داد.

جشنواره تئاتر‌ زرند‌ پایان یافت

‌‌‌به گزارش خبرگزاری فارس از زرند ششمین جشنواره ‌تئاتر شهرستان زرند که پس از 9 سال توقف فعالیت خود را از سر گرفت و با استقبال پرشور هنردوستان به ویژه جوانان و نوجوانان به کار خود پایان داد.

محسن عزیزاللهی مسئول انجمن تئاتر زرند با اشاره به فعالیت مجدد انجمن نمایش تئاتر شهرستان پس از 9 سال توقف‌ از توجه فرماندار زرند قدردانی کرد و به خبرنگار فارس گفت: این جشنواره با حضور 60 هنرمند در قالب 9 گروه نمایشی به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: ‌15 اثر در بخش‌های مختلف اجتماعی‌ و فرهنگی طی دهه ‌ فجر‌ در این جشنواره در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایش در آمد. 

‌‌عزیزاللهی توجه بیشتر به گروه‌های نمایشی شهرستان، ایجاد حس رقابت میان گروه‌های نمایشی و ایجاد ارتباطی منسجم میان گروه‌های تئاتر و هنرمندان را از مهم‌ترین اهداف این جشنواره ‌عنوان کرد.

‌رضا کرمی فرماندار زرند در این آیین با اشاره به اهمیت نقش هنر در جامعه اسلامی‌ بر تلاش هنرمندان و به ویژه هنرمندان تئاتر در راستای حفظ و احیای فرهنگ بومی و سنتی شهرستان تاکید کرد.

به گزارش فارس این مراسم که با اجرای چند برنامه فرهنگی و هنری همراه بود از دست‌اندر‌کاران برگزاری این جشنواره تجلیل شد.

 جشنواره های هنرهای دستی و تجسمی گرامیداشت سال تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی در شهرستان زرند برگزار شد.

جواد آرمان کارشناس فرهنگی و هنری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند به خبرنگار فارس گفت: این جشنواره با شرکت بیش از 350 ‌دانش‌آموز‌ در مقاطع‌ راهنمایی و متوسطه برگزار شد.

وی بیان داشت: در مجموع 100 دانش‌آموز در رشته‌های مختلف طراحی‌، نقاشی‌، عکاسی، گرافیک‌، کاریکاتور‌، مینیاتور ‌و معماری به رقابت پرداختند.

آرمان عنوان کرد: طی سال گذشته شهرستان زرند در این جشنواره با 52 برگزیده استانی عنوان برتر‌ در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری را کسب کرد.

انتهای پیام/80022/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول