اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارک فجر

حوزه هنری خراسان شمالی فصل تئاتر جوان برگزار می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی هنری حوزه هنری خراسان شمالی از برگزاری فصل تئاتر جوان در استان به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خبر داد.

حوزه هنری خراسان شمالی فصل تئاتر جوان برگزار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، وحید نمازی اظهار کرد: فصل تئاتر جوان ویژه تولیدات کارگاهی حوزه هنری خراسان شمالی است که شامل 8 تئاتر است و از تاریخ 19 الی 21 بهمن‌ماه در محل سالن اجتماعات سوره حوزه هنری استان به روی صحنه می‌رود.

وی افزود: این نمایش‌ها با مضامین اولویت‌دار حوزه هنری از قبیل دفاع مقدس، جنگ نرم، خانواده و اخلاق تولید شده است که با بازیگری و کارگردانی هنرمندان جوان تئاتر استان به روی صحنه می‌رود.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری خراسان شمالی تصریح کرد: این برنامه طی سه روز با حضور هیئت داوران متشکل از عباس کریمی، عباس دلشاد و سید مهدی کشمیری برگزار و در پایان از نفرات برتر رشته‌های بازیگری، کارگردانی، طراحی صحنه و نویسندگی تقدیر می‌شود.

به گزارش فارس، رونمایی از مجموعه «آیه‌ها و آینه‌ها» با موضوع خاطرات شهدای انقلاب اسلامی به همراه تجلیل از خانواده شهدای انقلاب اسلامی استان، برگزاری فصل تئاتر جوان ویژه تولیدات کارگاهی دفتر نمایش حوزه هنری خراسان شمالی، جلسه نقد کتاب داستان بنی آدم و نشست تخصصی بررسی سیر تئاتر کودک پس از انقلاب و پخش فیلم انیمیشن گلوله‌های کاغذی از شبکه سراسری شما از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط این نهاد در دهه مبارک فجر است.

انتهای پیام/63001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول