اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه هنری آبادان خبر داد

افتتاح آمفی تئاتر شهید آوینی آبادان در دهه فجر

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه هنری آبادان از افتتاح سالن آمفی تئاتر شهید آوینی آبادان در دهه فجر خبر داد.

افتتاح آمفی تئاتر شهید آوینی آبادان در دهه فجر

مریم دلباری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های فرهنگی و هنری مختلفی با همکاری حوزه هنری آبادان اجرایی می‌شود.

وی افزود: افتتاح سالن آمفی تئاتر شهید آوینی، برپایی مسابقه شهید آوینی، توزیع بسته فرهنگی در ارگان‌های اجرایی شهرستان و برگزاری مسابقه خوشنویسی از جمله این برنامه‌ها است.

سرپرست حوزه هنری آبادان ادامه داد: توزیع و انتشار شش فیلم کوتاه با مضامین انقلابی، تهیه، طراحی و تدوین کتاب دل‌ نوشته‌های نوجوانان با مضامین انقلابی و بیان احساسات نسل سوم و چهارم از انقلاب جزو دیگر برنامه‌های این ایام است.

*4 ماه هزینه عمرانی دریافت نکرده‌ایم

وی در ادامه با اشاره به کمبود اعتبارات حوزه هنری آبادان برای اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و حمایتی از هنرمندان منطقه گفت: حوزه هنری آبادان چهار ماه هزینه عمرانی دریافت نکرده است.

دلباری افزود: حوزه هنری شهرستان آبادان به مدت چهار ماه هزینه عمرانی دریافت نکرد و در پرداخت هزینه‌های جاری مانند آب، برق و تلفن با مشکل روبرو است.

وی ادامه داد: کمبود اعتبارات و هزینه‌های مختلف، حوزه هنری را برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، حمایت از هنرمندان و دیگر برنامه‌ها با مشکل مواجه کرده است.

سرپرست حوزه هنری آبادان در پایان گفت: برگزاری همایش به "وقت باران" نیز به دلیل مشکلات مالی و اعتباری حوزه هنری آبادان در حال حاضر به حالت معلق درآمده است.

انتهای پیام/72002/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول