اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی مازندران خبر داد

نمایش تئاتر منتخب مازندران در تالار فخرالدین اسعد گرگانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از نمایش تئاتر منتخب مازندران در تالار فخرالدین اسعد گرگانی در قالب نخستین جشنواره سراسری تئاتر قرآنی خبر داد.

نمایش تئاتر منتخب مازندران در تالار فخرالدین اسعد گرگانی

حجت‌الا‌سلام عباسعلی ابراهیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: نمایش «مسایا» نوشته علیرضا توانا و به کارگردانی عباسعلی ابوالحسنی توانست به عنوان نماینده تئاتر استان مازندران به این جشنواره سراسری راه یابد.

ابراهیمی افزود: این نمایش با محوریت موضوعی امام عصر (عج) و فرهنگ مهدویت با هنرنمایی هنرمندان تئاتر شهرستان بابل در روز شنبه 14 بهمن در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به روی صحنه می‌رود.

وی یادآور شد: نماینده تئاتر استان مازندران از میان 180 اثر شرکت‌کننده موفق به عبور از مراحل بازخوانی و بازبینی شده و به عنوان یکی از 10 نمایش برگزیده جشنواره انتخاب شده است.

به گفته ابراهیمی، محمدرضا الوند، حسین فرخی و شهرام نوشیر به عنوان داوران مرحله بازخوانی و هادی نامور، حسین فرخی و شهرام نوشیر به عنوان داوران مرحله بازبینی این جشنواره کار انتخاب آثار را بر عهده داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: نخستین جشنواره ملی تئاتر قرآنی آیات از 11 بهمن با حضور 10 گروه نمایشی از استان‌های مازندران، همدان، اردبیل، کرمانشاه، یزد، گیلان و گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی و سالن شهید بهشتی کردکوی آغاز شد و تا 15 بهمن ادامه دارد.

انتهای پیام/2296/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول