اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا انجام می‎شود

پایان اجرای نمایش‎های جشنواره ملی تئاتر برهان در گرگان

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی نخستین جشنواره ملی تئاتر قرآنی برهان گفت: فردا با برگزاری سه اثر نمایشی باقیمانده اجرای نمایش‎های این جشنواره پایان می‎یابد.

پایان اجرای نمایش‎های جشنواره ملی تئاتر برهان در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی کبیر شامگاه جمعه در حاشیه اجرای نمایش کاروان محصول گروه تئاتر فروغ اردبیل در تالار فخرالدین اسعد گرگانی در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: تاکنون از مجموع 10 اثر پذیرفته شده هفت اثر به نمایش گذاشته شدند و با نمایش سه اثر دیگر در روز 14 بهمن ماه 1391 اجرای نمایش‎های این جشنواره پایان می‎یابد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از جشنواره دو اثر از گلستان، دو اثر از همدان، دو اثر از اردبیل، یک اثر از کرمانشاه، یک اثر از مازندران، یک اثر از یزد و یک اثر نیز از گیلان حضور داشتند.

به گفته کبیر، در روز پایانی اجرای نمایش‎های نخستین جشنواره ملی تئاتر قرآنی برهان نمایش «مسایا» به نویسندگی علیرضا توانا و کارگردانی عباس ابوالحسنی از مازندران ساعت 10 و 30 دقیقه صبح در تالار فخرالدین اسعد گرگانی بر روی صحنه می‎رود.

مسئول روابط عمومی نخستین جشنواره ملی تئاتر قرآنی برهان اضافه کرد: نمایش «عاشقستان» نوشته کیوان صباغ و اثر صاحب حائری‎زاده از یزد ساعت 16 در مجتمع فرهنگی و هنری شهید بهشتی کردکوی برای مردم هنردوست این شهرستان اجرا می‎شود.

کبیر ادامه داد: «پریدن ماهی آزاد با پای کبوتر و بال غزال» از گیلان آخرین اثر نمایش نخستین جشنواره ملی تئاتر قرآنی برهان ساعت 19 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به اجرا در می‎آید.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان توضیح داد: نویسنده این نمایش مجید کاظم‎زاده‎مژدهی و کارگردان آن محمد رسائلی هستند.

کبیر ابراز امیدواری کرد که برگزاری این جشنواره آغاز خوبی برای بهره‎گیری هنرمندان از مفاهیم و مضامین قرآنی بوده و جامعه نیز به نحو شایسته پیام‎های این آثار را در زندگی روزمره خود در دستور کار قرار دهد.

آینده درخشانی در انتظار جشنواره ملی تئاتر قرآنی برهان است

وی اظهار کرد: برگزاری جشنواره ملی تئاتر قرآنی برهان به عنوان نخستین تجربه هنرمندان این عرصه اقدام در خور شایسته‎ای بود که اگر با جان و دل به آن توجه شود آینده درخشانی در انتظار خواهد بود.

مسئول روابط عمومی نخستین جشنواره ملی تئاتر قرآنی برهان از مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل حسن توجه به گلستان در زمینه برگزاری جشنواره‎های ملی و بین المللی تقدیر کرد.

کبیر افزود: مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی تئاتر قرآنی برهان ساعت 15 روز یکشنبه، پانزدهم بهمن ماه 1391، با حضور معاون قرآن و عترت این وزارتخانه برگزار می‎شود.

انتهای پیام/2307/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول