اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تئاتر مفهومی «فرزندان خورشید» به ایستگاه اجرای نمایش رسید

خبرگزاری فارس: تئاتر مفهومی «فرزندان خورشید»درباره باورهای انقلاب است که به شکل کار ترکیبی صوت و نور و دکور با نریشن‎های از قبل ضبط شده در فرهنگسرای غدیر از 17 تا 19 بهمن در حال برگزاری است.

تئاتر مفهومی «فرزندان خورشید» به ایستگاه اجرای نمایش رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب، تئاتر «فرزندان خورشید» اجرای نمایش باغبانی است که گل طبیعی در باغش به عمل می‎آورد و در مقابل آن، شخصیتی وجود دارد که گل مصنوعی می‌فروشد که نماد شیطان و فرهنگ غرب است.

مهدی سالاری، مدیر مؤسسه فرهنگی هنری آوین نگاران سپید در رابطه با این نمایش اظهار کرد: این کار با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری آروین در این فرهنگسرا در ادامه نمایش‌های آیینی بصیرت عاشورایی به اجرا درآمده است.

وی افزود: این تئاتر مفهومی در مشهد 10 اجرا و در شهرستان‌ها 30 اجرا داشت که با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

محمدرضا اربابی، کارگردان تئاتر فرزندان خورشید نیز اظهار کرد: اکثر کارها با موضوع بصیرت و فتنه توسط این گروه اجرا می‌شود که از زمان فتنه به موشکافی تاریخی این دو موضوع می‌پردازد و تاکنون، طی دو سال اخیر، 120 شب اجرا با حجم بالغ بر 5 هزار شرکت کننده داشته است.

اربابی گفت: کار بصیرت و فتنه در موضوعیت زندگی امام رضا(ع) به نویسندگی هاشم مسعودی نیز در فرهنگسرای زیارت 120 نوبت اجرا شد.

وی با اشاره به بحث هنر برای کودکان و شخصیت‌پردازی گفت: کار برای کودکان در اهم مسائل است که اگر مسئولان پای کار بیایند و سرمایه‌گذاری کنند، رشد شخصیت کودکان را همراه دارد.

وی افزود: در عرصه رسانه‌های صوتی و تصویری در رابطه با پرورش کودکان، با خیانت آشکاری در این زمینه روبرو هستیم، زیرا متاسفانه در سریال‌های ما حتی عکس امام (ره) و مقام معظم رهبری را نداریم و این کم کاری و بی‌توجهی مسئولان رسانه ملی را می‌رساند.

انتهای پیام/70005/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول