اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قزوین:

انقلاب اسلامی برگرفته از رسالت پیامبر اعظم است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از رسالت پیامبر اعظم و ادامه دهنده راه امامان معصوم است.

انقلاب اسلامی برگرفته از رسالت پیامبر اعظم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار مسعود جعفری‌نسب امروز در دیدار مردمی در مسجد محمد رسول‌الله استان قزوین اظهار داشت: استکبار جهانی با بهره‌گیری از امکانات بی‌حد و حصر اقتصادی، تبلیغاتی و نظامی خود، تداعی کننده بت‌پرستی به شیوه نوین در دنیا بوده و ملت‌های مظلوم جهان را در راه منافع نامشروع خود به بند کشیده‌اند.

وی انقلاب اسلامی را الگوی مناسب مبارزه در راه آزادی و ارزش‌های الهی و انسانی توصیف کرد و افزود: این انقلاب بر گرفته از رسالت پیامبر گرامی اسلام و ادامه دهنده راه امامان معصوم بوده و موجب شکوفایی امید در دل‌های مظلومان جهان شده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به تلاش دشمنان اسلام در مقابله با نظام اسلامی، کودتا، ترور و جنگ نظامی و فرهنگی را از روش‌های مبارزه استکبار نام برد و خاطر نشان کرد: امروز قدرت‌های شیطانی جهان به دنبال آن هستند که با تحمیل فشارهای سنگین اقتصادی، ملت را از اهداف و ارزش‌های خود ناامید کنند.

جعفری‌نسب بیداری اسلامی در کشورهای منطقه را متأثر از انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: تمسک به آموزه‌های دینی، خودباوری را در میان مسلمانان افزایش داده و موجب پیشرفت مادی و معنوی آنان خواهد شد.

این مسئول با تبیین اهمیت موضوع امنیت در پیشرفت و آبادانی کشور عنوان کرد: رسالت اصلی پلیس در اجرای وظایف خود برقراری امنیت و آرامش در تمامی سطوح جامعه بوده به طوری که مردم بتوانند در شرایط مناسب امنیتی و انضباطی به فعالیت‌های سالم اقتصادی، اجتماعی و عبادی خود بپردازند.

انتهای پیام/2667/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول