اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار منوجان:

انقلاب اسلامی قدرت پوشالی غرب را به سخره گرفت

خبرگزاری فارس: فرماندار منوجان گفت: از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب این است که قدرت پوشالی غرب به ویژه آمریکا و تفکر شکست ناپذیری آن را به سخره گرفته و توانست، بسیاری از کشورهای اسلامی را با خود همسو کند.

انقلاب اسلامی قدرت پوشالی غرب را به سخره گرفت

جهانگیر تشکری امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در منوجان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به واسطه امام خمینی (ره) ایجاد شد و در بین رهبران جهانی به جز انبیاء و اوصیای الهی به دشواری می‌توان کسی را با ویژگی‌های امام راحل دید.

وی تصریح کرد: امام جایگاه والای انسانی و دور از تصور ما داشت و با رهبری و معلمی خویش محبوب ملت ایران شد و امید و روشنی را به همه ملت‌ها داد، قرن‌ها بگذرد، شاید کسی مانند امام راحل پیدا شود تا بتواند در جاهایی این‌گونه تحول ایجاد کند.

تشکری خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) تنها کسی بود که توانست حکومت تشکیل دهد و ملت ایران را از اسارت نجات دهد و به آنها غرور و شخصیت بخشد، خودباوری را در بین جوانان و نوجوانان ایجاد و صدای آزادی و ایستادگی را در تمام جهان سر داد و امید را در همه ملت‌های ستمدیده ایجاد کرد.

فرماندار منوجان گفت: امام خمینی (ره) جمهوری اسلامی را در میان طوفان‌های سهمگین حوادث سرنوشت‌ساز مدیریت کرد و کشور را به سلامتی نقطه مطمئن رساند و برای تمام مدیران و سیاست‌مداران عالم الگو شد که ما باید به عنوان یک متاع گران‌بها از آن استفاده کنیم.

تشکری اذعان داشت: آرمان‌های فرهنگی انقلاب اسلامی به دنبال اعتلای حکومت اسلامی، احیای هویت ایرانی و ارزش‌های مادی و معنوی بر اساس حکومت ولایت فقیه بود، صداقت در گفتار و رفتار آرمان بزرگ فرهنگی است و در آرمان‌های سیاسی به دنبال این بودیم تا حکومتی مستقل ایجاد کنیم و با کشورهای دیگر تعامل داشته باشیم.

وی بیان داشت: به دنبال آرمان‌های اقتصادی بودیم که به وجود آوردن فضای خدمت به خلق خدا و با پیشرفت اقتصادی در تولید ملی از ظرفیت‌های کشور برای محرومیت‌زدایی استفاده و با فساد اقتصادی مقابله کنیم.

تشکری با اشاره به این دستاورد که توانستیم از زیر سلطه جهانی خارج شویم، افزود: به دلیل اینکه ایران اسلامی برای سایر کشورهای اسلامی منطقه الگو شده است، استکبار جهانی به دنبال مذاکره با ما است.

فرماندار منوجان گفت: از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب این است که قدرت پوشالی غرب به ویژه آمریکا و تفکر شکست‌ناپذیری آن را به سخره گرفته و در سطح منطقه قدرت اسلامی را بر اساس ندایی که ایران اسلامی به صدا در آورد، احیاء و توانست بسیاری از کشورهای اسلامی را با خود همسو کند.

انتهای پیام/80006/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول