اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شکوه پیمان-25

انقلاب اسلامی تبلور احیای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: انقلاب اسلامی تبلور احیای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی است.

انقلاب اسلامی تبلور احیای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان بشرویه اظهار کرد: دهه فجر یادآور رشادت‌ها و وحدت امت اسلامی در طول 34 سال از انقلاب است.

وی ادامه داد: روز 22 بهمن روز عزت، سرافرازی، اتحاد و همبستگی ملت ایران است و حرکت معمار کبیر انقلاب در بهمن 57 تجلی حرکت پیامبر اسلام و برگرفته از فرهنگ عاشورایی است.

22 بهمن روز دمیدن روح امید به مظلومان جهان است

امام جمعه بشرویه ایام‌الله 22 بهمن را روز دمیدن روح امید به مظلومان عالم خواند و افزود: انقلاب اسلامی ایران تبلور احیای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی است که ملت‌های مظلوم جهان با ظهور بیداری اسلامی و تاسی از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برگ زرین دیگری در تاریخ اسلام رقم می‌زنند.

شمس‌الدین با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدا تصریح کرد: عظمت و قدرت نظام اسلامی خود را مدیون این شهدا هستیم که با ایثار خون خود نهال انقلاب را بارور کرده و جلوه‌ای از نور الهی را برای هدایت بشر تجلی می‌کنند.

وی متذکر شد: امروز امت اسلامی با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار زدند و همچون سال‌های گذشته توطئه‌های مذبوحانه دشمنان نظام با شکست مواجه شده است. 

امام جمعه بشرویه، 22 بهمن را نمایش قدرت و بصیرت ملت مسلمان ایران دانست و گفت: ملت ولایتمدار ایران با وقت‌شناسی در تمام مقاطع در برهه‌های حساس انقلاب حاضر شده و با وحدت، بصیرت و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری به قله‌های پیشرفت علمی رسیده است.

شمس‌الدین افزود: روز 22 بهمن روز نجات ملت ایران از چنگال طاغوتیان زمان و آشکار شدن نعمت الهی«استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» است.

وی اذعان داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی درخشش دانشمندان و نخبگان ایرانی در حوزه‌های مختلف علمی، هسته ای، دفاعی و علوم روز دنیا استکبار جهانی را به وحشت انداخته است. 

در پایان این مراسم قطعنامه سراسری راهپیمایی 22 بهمن در یک مقدمه و 10 بند قرائت شد که در پایان هر بند با تکبیر مردم ولایتمدار شهرستان بشرویه مورد تایید قرار گرفت.

انتهای پیام/69006/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول