اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار سلطانیه:

انقلاب اسلامی یک الگو برای بیداری ملت‌ها است

خبرگزاری فارس: بخشدار سلطانیه گفت: انقلاب اسلامی ایران یک الگوی مناسب در بیداری ملت‌های منطقه و جهان شده است‌.

انقلاب اسلامی یک الگو برای بیداری ملت‌ها است

احمد ذوالقدر ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابهر با اشاره به نقش ولایت‌مداری مردم در پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی تجلی شکوهمند حماسه‌ای است که ملت بزرگ ایران اسلامی در قرن بیستم صفحه‌ای زرین در تاریخ این کشور گشود.

وی افزود: ملت ایران با انقلاب اسلامی خود صدای خدا‌خواهی، اسلام‌، آزادی و استقلال را در گوش جهانیان طنین‌انداز کرد.

بخشدار سلطانیه اضافه کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران پس از گذشت سال‌ها از عمر پر برکت انقلاب اسلامی همچنان قله‌های پیروزی را یکی پس از دیگری طی کرده و یک الگوی مناسب در بیداری ملت‌های منطقه و جهان شده است‌.

وی با اشاره دستاوردهای کشور در بخش‌های مختلف گفت: مردم ایران همواره با اتحاد خود برگ‌های زرینی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی رقم زده و دشمنان این مرز و بوم را مأیوس کرد‌ه‌اند.

ذوالقدر با تأکید بر ولایت‌پذیری تمام آحاد جامعه گفت: مردم ایران در راهپیمایی مختلف سال با لبیک به رهبر خود و با وحدت و یکدلی در صحنه حاضر شده و همبستگی ملی خود را به جهانیان ثابت کرده‌اند.

وی با اشاره به حضور جوانان در راهپیمایی 22 بهمن گفت: امروز کشور ایران به عنوان یکی از کشورهای جوان جهان محسوب می‌شود.

بخشدار سلطانیه با اشاره به نقش جوانان در توسعه هر چه بیشتر کشور اظهار داشت: جوانان با مشارکت بیشتر می‌توانند سهم بالایی را در شکل‌دهی سرمایه‌های انسانی و علمی کشور داشته باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نسل جوان از فطرت پاکی برخوردار است و از حرکت‌هاى دینى در سراسر جهان به نحو احسن استقبال و حمایت کرده است.

ذوالقدر افزود: جوانان غیور و ولایت‌مدار ایران اسلامی می‌توانند با عضویت در نهاد‌های اجتماعی و سیاسی نظرات و پیشنهادات سازنده خود را در زمینه توسعه هر چه بیشتر کشور ارائه دهند.

وی با اشاره به نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی‌، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: همه ساله این نامگذاری‌ها آثار و برکات بسیار ارزشمندی برای توسعه کشور در همه عرصه‌ها به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام/73001/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول