اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

دستاوردهای انقلاب اسلامی طی 3 دهه بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی موجب توسعه و پیشرفت ایران شد و طی 3 دهه اخیر دستاوردهایی داشته‌ایم که در طول تاریخ بی‌نظیر است.

دستاوردهای انقلاب اسلامی طی 3 دهه بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور امروز طی سخنانی در جمع راهپیمایان یوم‌الله 22 بهمن این شهرستان گفت: انقلاب شکوهمند ملت ایران در 22 بهمن 57 از یک‌سو موجب سربلندی و عزت ما در جهان شد و از سوی دیگر ایران را به جای یک کشور ضعیف و مصرف‌کننده به سمت توسعه و پیشرفت هدایت کرد.

* شرایط امروز ایران با گذشته قابل مقایسه نیست

وی تصریح کرد: دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و نظامی به صورتی است که شرایط امروز را هرگز نمی‌توان با گذشته مقایسه کرد.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد:‌ در حوزه علمی دستاوردهای بزرگی را در سال‌های اخیر تجربه‌ کرده‌ایم که در طول تاریخ بی‌نظیر بوده و یکی از مهمترین آنها کسب دانش هسته‌ای است.

ذوالنور گفت: از میان تمام کشورهای جهان تنها 11 کشور دارای دانش غنی‌سازی اورانیوم هستند و از این میان نیز 8 کشور به چرخه کامل سوخت دست یافته‌اند که به فضل الهی جمهوری اسلامی ایران نیز امروز با تلاش دانشمندان جوان خود و حمایت‌های مردم یکی این دانش را در اختیار دارد.

وی ادامه داد: در دانش هوا و فضا نیز تنها 42 کشور دارای تجهیزات ماهواره‌ای هستند و از میان آنها نیز تنها 17 کشور توانایی ساخت و پرتاب ماهواره را دارند که به فضل الهی ملت ایران نیز به این دانش مسلح شده‌اند.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه افزود: در حوزه‌های دیگر نیز دستاوردهای بزرگی داشته‌ایم از جمله در حوزه صنعتی که به عنوان نمونه می‌توان به تامین نیاز کشور به بنزین اشاره کرد که امروز از واردات روزانه بیش از 30 میلیون لیتر بنزین بی‌نیاز هستم.

 

تمام این موفقیت‌ها در حالی حاصل شده است که پیش از انقلاب مردم ما با سختی‌های بسیاری روبه‌رو بوده و تعداد مراکز فساد و فحشا از مساجد و حسینه‌ها و مراکز فرهنگی بیشتر بود.

ذوالنور تصریح کرد: به فضل الهی با آگاهی و هوشیاری ملت ایران و حرکت در مسیر ولایت به نقطه‌ای رسیدیم که حکومت طاغوت سرنگون و ملت ایران به استقلال و آزادی رسیدند.

وی افزود: پس از انقلاب موانع زیادی از سوی دشمنان خارجی در برابر ملت ایران قرار گرفت که با وحدت و ولایت‌مداری تمام این موانع را یک به یک برطرف کردیم و حتی تحریم‌های گسترده نتوانست در عزم و اراده ملت ایران خللی ایجاد کند.

ذوالنور متذکر شد: البته این موفقیت‌ها به سادگی حاصل نشده و هزاران شهید و ده‌ها هزار جانباز و آزاده در این راه ایثار و فداکاری کردند و خون هزاران جوان ایرانی درخت انقلاب را آبیاری کرده است.

* هزاران شبکه ماهواره‌ای و رادیویی علیه ایران برنامه پخش می‌کنند

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در حال حاضر کشورهای غربی تمام توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به میدان آورده‌اند به صورتی که هزاران شبکه ماهواره‌ای و رادیویی و هزاران سایت مجازی امروز به 12 زبان مختلف علیه ملت ایران برنامه پخش می‌کنند.

ذوالنور ادامه داد: به فضل الهی با بصیرت و آگاهی ملت ایران و هدایت‌های مدبرانه ولی امر مسلمین توانستیم تمام توطئه‌ها را خنثی کرده و امروز مردم ما در جهان سربلند و با عزت هستند.

وی با اشاره به برخی مشکلات کشور گفت: این در حالی است که مردم ما سختی‌های بسیاری را تحمل می‌کنند و اگر آنها صبور و مقاوم نبودند، نمی‌توانستیم به این میزان موفقیت دست پیدا کنیم.

* مسئولان فضای جامعه را ملتهب نکنند

ذوالنور تاکید کرد: وقتی مردم ما با این مشکلات برای تحقق اهداف انقلاب و توسعه کشور تلاش می‌کنند، مسئولان نباید با علنی کردن اختلافات خود، فضای جامعه را ملتهب کنند.

وی افزود: متاسفانه برخی‌ اوقات مشاهده می‌شود که فضای رسانه‌‌ای کشور تبدیل به یارگیری‌های سیاسی شده و از طریق رسانه‌ها مسئولان با هم دعوا می‌کنند که این اتفاق به طور قطع به سود دشمنان خواهد بود.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کشور نیاز به آرامش دارد، گفت: مقام معظم رهبری بارها تاکید فرمودند که اختلاف نظر و سلیقه طبیعی است،‌ اما مسئولان نباید این اختلافات را در رسانه‌ها مطرح و مشکلات را علنی کنند.

ذوالنور در پایان تاکید کرد: مردم ما آگاه هستند و مسائل را درک می‌کنند و به خوبی می‌دانند که دلیل و ریشه این دعواها چیست، به همین دلیل برای هیچ کدام از دو طرف هورا نکشیدن، اما دشمنان از این دعواها شاد شدند که امیدواریم مسئولان هر چه سریعتر این مشکلات و اشتباهات را جبران کنند.

انتهای پیام/2302/خ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول