اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار نیشابور:

استفاده از مردم دین‌مدار سبب پیروزی انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار نیشابور گفت: تفکر مکتبی دینی امام راحل و استفاده از ظرفیت مردم دین‌مدار، عناصری هستند که سبب پیروزی انقلاب اسلامی بودند.

استفاده از مردم دین‌مدار سبب پیروزی انقلاب اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، ابراهیم جدکاره صبح امروز در جمع پرسنل انتظامی این شهرستان در مسجد امام حسن مجتبی(ع) باغسرای انتظامی نیشابور، اظهار داشت: بیداری اسلامی و سرنگونی نظام‌های استبدادی در منطقه برگرفته از انقلاب امام اسلامی است.

وی افزود: امام خمینی نه تنها به ایران اسلامی، بلکه به تمام بشر خدمت کرد.

جانشین ریاست ستاد دهه فجر نیشابور ادامه داد: دهه فجر عجین با نام امام راحل است و به فرموده مقام معظم رهبری، این انقلاب در هیچ کجای دنیا بدون نام امام، شناخته شده نیست.انقلاب اسلامی حوزه‌های نفوذ خود را در خارج از مرزهای ایران توسعه داده است.

معاون فرماندار نیشابور با اشاره به خدمات انقلاب اسلامی در گسترش پوشش خدمات آب، برق، گاز، مخابرات، بهداشت و درمان به اقصی ‌نقاط کشور گفت: این مهم به اهتمام نیروهای حزب‌اللهی و خادم ملت در دستگاه‌های اجرایی اتفاق افتاده است.

جدکاره تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی، جزیره و نقطه امن خاورمیانه است و این حاصل تلاش شبانه‌روزی نیروهای جان برکف انتظامی از مرزها تا داخل روستاها است.

انتهای پیام/70005/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول