اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس:

پیروزی انقلاب اسلامی نقطه روشنی در تاریخ بشریت است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: پیروزی جمهوری اسلامی ایران نقطه روشنی در تاریخ بشریت است.

پیروزی انقلاب اسلامی نقطه روشنی در تاریخ بشریت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سلیمان عباسی پیش‌ازظهر امروز در راهپیمایی 22 بهمن با تبریک روز 22 بهمن به ملت ایران و مردم ولایتمدار گنبد کاووس اظهار داشت: عظمت انقلاب اسلامی و گستردگی قدرت آن تنها منحصر به انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نجات‌بخش بشریت است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران دارای ویژگی‌های بسیاری است و جلوه‌ای از انقلاب پرعظمت پیامبر اسلام و انقلاب امام‌حسین (ع) است که ریشه الهی و دینی دارد، انقلابی که رهبری آن دینی و الهی است و از نظر فکری و عملی از انقلاب پیامبر اکرم (ص) تبعیت می‌کند.

عباسی ویژگی دیگر این انقلاب را مردمی بودن آن عنوان کرد و گفت: ملت ایران پرورش‌یافته مکتب سیدالشهدا (ع) است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی وحدت کلمه را رمز پیروزی انقلاب و ویژگی منحصر به فرد آن عنوان کرد و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به ملت ایران عظمت داد و برای ملت ما استقلال و آزادی و هویت بخشید.

وی حضور پرشور مردم را عنصری مهم در شکل‌گیری انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: اتکای به اسلام و وحدت کلمه از علل استمرار انقلاب است.

عباسی دهه فجر را مرحله رهایی ملت از ظلم و جور دانست و گفت: 22 بهمن یک پدیده منحصر به فرد است که بعد از 34 سال، مردم ارادت خود را به انقلاب ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ابراز می‌کنند.

وی با اشاره به پیشرفت‎های جدید علمی و بنیادین همچون هوا فضا، نانو تکنولوژی و بیوتکنولوژی، چرخه تولید سوخت هسته‌‌ای، به بخشی از دستاوردهای علمی انقلاب اشاره کرد و انقلاب اسلامی را یادگار شهدا دانست که متعلق به امام و شهداست و شهدا با خون خود انقلاب را بیمه کردند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید قدر ملت را بدانیم و از انقلاب پاسداری کنیم و در مسیری که رهبر برای ما ترسیم کرده است، حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: 22 بهمن روز تجدید بیعت ملت با ولایت و روز میثاق مردم با ارزش‌های نظام اسلامی است و همه مردم در دفاع از نظام جمهوری اسلامی در مقابله با قدرت‎های استکباری ایستادگی خواهند کرد.

گفتنی است، امواج خروشان مردم غیور و ولایتمدار شهرستان گنبدکاووس همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن تجلی کرد.

راهپیمایان گنبد کاووس از زن و مرد و خرد و کلان، شیعه و سنی با در دست داشتن پرچم‎های جمهوری اسلامی ایران و تصاویر مقام معظم رهبری و امام‌خمینی (ره) آمدند تا با مقام معظم رهبری و آرمان‎های امام (ره) و شهدا عهدی دوباره ببندند.

در راهپیمایی 22 بهمن همزمان با سی و چهارمین فجر انقلاب اسلامی مردم ولایت‎مدار شهرستان گنبد کاووس مسیر مسجد قائمیه تا مصلای امام جعفر صادق (ع) را پیمودند.

حضور و سیل خروشان مردم انقلابی شهرستان گنبد کاووس در راهپیمایی 22 بهمن امسال پرشورتر از سال‎های گذشته برگزار شد و آن‌ها با صلابت و اقتدار با مشت‌های گره‌کرده شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و ... سر دادند.

در سالروز گرامیداشت 22 بهمن ماه ائمه جمعه و مسئولان در صف جلو و اقشار مختلف مردم از روحانیون، جوانان دانشجویان، دانش‌آموزان، اصناف و بازاریان و کشاورزان، بسیجیان، کارکنان دولت، و مردم از اقوام مختلف فارس و کرد و ترک و بلوچ و سیستانی، ترکمن و شاهرودی، روستایی و شهری و مرزنشینان سلحشور برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و حفظ اصول عقاید انقلاب در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

این مراسم با قرائت قطعنامه راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان گنبد کاووس به پایان رسید.

انتهای پیام/2307/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول