اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-355

سیدحسینی: انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها بازتابی فوق‌العاده داشته است

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه شاهرود گفت: انقلاب اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها بازتابی فوق‌العاده داشته است و امروز باید به انقلاب اسلامی افتخار کنیم.

سیدحسینی: انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها بازتابی فوق‌العاده داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سیدرضا سیدحسینی پیش از ظهر امروز در جشن انقلاب اسلامی که در فاطمیه شهرک توحیدی شاهرود برگزار شد، با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب یعنی بر هم زدن وضع موجود جهت تحقق جامعه مطلوب و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران جامعه‌ای بر پایه اسلام ایجاد کرد که در سایه آن بسیاری موفقیت‌ها کسب شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها بازتابی فوق‌العاده داشته است که این بازتاب‌ها هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور و به ویژه کشورهای منطقه بسیار چشمگیر بوده است.

استاد دانشگاه شاهرود خاطرنشان کرد: دستاوردهای ما در زمینه‌های مختلف تحقیقاتی، فناوری‌های نوین و پزشکی، فضایی و نظامی باعث حیرت جهانیان و عصبانیت استکبار جهانی شده است.

سیدحسینی با اشاره به دلیل عصبانیت استکبار از پیشرفت‌های ما گفت: استکبار ما را تحریم و تحت فشار قرار داده است و انتظار دارد این تحریم‌ها جواب دهد و ما را به عقب براند؛ اما می‌بیند این تحریم‌ها تاثیر ندارد و ما پیشرفت می‌کنیم و این باعث بی آبرو شدن آنها در جهان شده است.

وی با اشاره به تحولات اخیر در کشورهای منطقه اظهار داشت: ما باید به انقلاب اسلامی خویش افتخار کنیم زیرا اکنون الگوی جهانیان بویژه کشورهای اسلامی شده است.

استاد دانشگاه شاهرود تصریح کرد: مردم ما امروز بیشتر از گذشته آماده و مصمم برای حضور در صحنه هستند و در راهپیمایی 22 بهمن، حمایت خود را از نظام اسلامی به استکبار و جهانیان نشان دادند.

انتهای پیام/2249/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول