اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

22 بهمن نویدبخش صدور انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون مدیریت توسعه و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: سی و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی نویدبخش صدور انقلاب اسلامی به سراسر جهان است.

22 بهمن نویدبخش صدور انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، کریم مهرشاد ظهر امروز در اجتماع پرشور مردم زرند در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن پایبندی خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی و تبعیت خود از ولی‌فقیه و رهبر عزیز انقلاب اسلامی را نشان دادند.

وی بیان کرد: 22 بهمن روز قدرت انقلاب اسلامی است و مردم ایران اسلامی با شرکت بی‌نظیر خود در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دندان‌شکنی به طراحان تحریم ایران اسلامی دادند.

مهرشاد تصریح کرد: دشمنانی که در سال می‌کوشند با انواع فشارها، تهدیدها، فریب‌ها و تزویرها در اعتقادات راسخ این مردم و مسئولان آن رخنه کنند با فرارسیدن یوم الله 22 بهمن، گویی تمام نقشه‌های آنها نقش بر آب شد و آب سردی بر آتش جنگ‌افروزی آنها ریخته شد.

وی با تاکید بر مقاومت و ایستادگی مردم ایران در برابر هر گونه تحریم افزود: مردم ایران اسلامی همواره نشان داده‌اند که متحد و گوش به فرمان مقام معظم رهبری در برابر دسیسه‌های دشمنان مقاومت کرده و در برابر دشمنان پیروز می‌شوند.

 وی ابراز داشت: سی و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی نویدبخش صدور انقلاب اسلامی به سراسر جهان است.

این مسئول حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را اعلام آمادگی مردم برای شرکت در انتخابات 92 دانست و گفت: بدون شک مردم فهیم ایران اسلامی همچون گذشته در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراها با حضور حداکثری خود بار دیگر به جهانیان ثابت می‌کنند که انقلاب اسلامی ایران با شعار استقلال آزادی به پیروزی رسیده است.

مهرشاد به دستاوردهای شکوهمند انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ملت سرافراز ایران اسلامی به کوری چشم دشمنان قله‌های رفیع پیشرفت در زمینه‌های مختلف را یکی پس از دیگری طی می‌کند.

به گزارش فارس در سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم ولایت‌مدار شهرستان زرند همزمان با سراسر مردم میهن اسلامی با عزمی راسخ و خلق حماسه‌ای پرشورتر از گذشته شعور سیاسی خود را در پایبندی به اصول و پایداری در برابر دشمنان انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

مردم زرند به جهانیان ثابت کردند که پس از گذشت 34 سال از عمر انقلاب اسلامی با صلابت و اقتدار در صحنه‌های مختلف انقلاب حاضرند و از دستاوردهای گرانبهای آن که ثمره خون پاک هزاران هزار شهید است تا پای جان ایستاده‌اند.

اقشار مختلف مردم وفادار به انقلاب در شهرستان زرند اعم از زن و مرد، پیر و جوان همه و همه گروه گروه از نخستین ساعات بامداد با شور و حالی وصف‌ناپذیر با پای پیاده از نقاط مختلف در حال حرکت به سمت میدان 22 بهمن محل آغاز راهپیمایی شدند.

موج عظیم راهپیمایان در حالی که پیش از پیش آنها امام جمعه، فرماندار، مسئولان اجرایی، خانواده‌های معظم شهدا در حرکت بودند در صفوفی منسجم و بهم پیوسته در حالی که پلاکاردهایی از امام راحل و مقام معظم رهبری در دست داشتند با شعارهای وحدت آفرین انقلابی عشق و علاقه خود را به ایران اسلامی در سایه پیروی از رهبر معظم انقلاب ابراز داشته و به جهانیان ثابت کردند که همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه هستند.

شرکت‌کنندگان با عبور از خیابان فلسطین در محل چهارراه برق پرچم ننگین امریکای جهانخوار را به آتش کشیدند و سپس با عبور از خیابان امام خمینی (ره) در میدان معلم تجمع کردند و قطع‌نامه پایانی توسط یکی از شرکت‌کنندگان قرائت و با فریادهای کوبنده انقلابی مورد تایید حاضران قرار گرفت.

این مراسم همچنین در شهرهای خانوک، ریحان‌شهر و بهشت ‌وحدت با حضور پرشور مردم این مناطق برگزار شد.

انتهای پیام/80022/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول