اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میناب:

انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر وحی و آموزه‌های دینی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه میناب گفت: انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر وحی و آموزه‌های دینی است.

انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر وحی و آموزه‌های دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین میرزا حسین معتمدی‌فر در جمع مردم میناب در راهپیمایی 22 بهمن با بیان اینکه در قاموس لغت سه نوع انقلاب به ثبت رسیده، اظهار داشت: انقلاب‌هایی با وجه سیاسی صرف مثل ملی شدن صنعت نفت، انقلاب اجتماعی نظیر مشروطه و انقلاب‌های تاریخی همانند انقلاب کبیر فرانسه و انقلاب روسیه علیه تزار از این نوع انقلاب‌ها هستند.

وی افزود: در سال 57 انقلابی در ایران رخ داد که در هیچ قاموسی وجود نداشت و در هیچ برگی از تاریخ به ثبت نرسیده بود.

امام جمعه میناب انقلاب اسلامی ایران را مبتنی بر تعالیم وحیانی و آموزه‌های دینی معرفی کرد و بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری مردی روحانی رقم خورد که در هیچ دانشکده نظامی و علوم سیاسی تحصیل نکرده بود.

معتمدی‌فر اظهار داشت: امام خمینی تنها مرد قرآنی بود و در همه عرصه‌ها براساس دستورات الهی عمل کرد.

وی با اهمیت ارزیابی کردن لزوم درسی تحت عنوان امام شناسی در کشور، تصریح کرد: اکنون دنیا به جایی رسیده که مدیریت را در تفاوت با دیگران و افراد عادی جامعه می‌داند در حالی که امام نه تنها خود را خدمتگزار ملت معرفی کرد بلکه عنوان رهبر را نیز به طفل 13 ساله ای داد که جان خود را برای حفظ میهن و مردمش داد.

امام جمعه میناب ابراز داشت: امام خمینی در جنگ، صلح، رفتار با مردم و تعیین جانشین بعد از خود همواره قرآنی عمل کرد و برای همین است که با گذشت 24 سال بعد از عروج ملکوتیش ملت انقلاب را با وجود رهبری مقتدر از سخت‌ترین گردنه‌ها عبور داده است.

وی با اشاره به روزها  و سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در آن زمان استکبار شرق و غرب از بزرگ‌ترین دشمنان نظام محسوب می شدند در حالی که اکنون دیگر از شرق خبری نیست و غرب نیز در حال غرق شدن در منجلاب فساد اقتصادی است.

معتمدی‌فر در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به ترورهای گسترده منافقین در سطح کشور، بیان کرد: امروز دیگر منافقین کور دل در دنیا جا و جایگاهی ندارند.

وی دوران هشت سال دفاع مقدس را مورد بحث قرار داد و افزود: در آن زمان ایران برای سیم خاردار، خمپاره 60 و امکانات ابتدایی جنگی محتاج بود در حالی که امروز به قدرت هسته‌ای تبدیل شده و فضا را در اختیار گرفته و با عبور از تحریم‌ها و تهدیدها آذرخش و قاهر 313 را تولید کرده که قادر است چشم هر جنبنده ای را که به کشور دوخته شود کور کند و از حدقه بیرون آورد.

امام جمعه میناب تصریح کرد: ملتی که در آن زمان به حداقل‌ها و کمترین امکانات نیازمند بود اکنون صاحب انواع موشک‌های دوربرد ساخت داخل است که اگر اراده کند از تلاویو جز خاکستر باقی نمی‌ماند.

وی گفت: امروز به برکت امام، شهدا و رهبری انقلاب اسلامی ایران به سراسر دنیا تکثیر شده و ملت‌های آزادی خواه را بیدار کرده و شعار "لا‌اله‌الا‌الله محمد رسول الله" را نهادینه کرده است.

معتمدی‌فر در ادامه حضور توام با بصیرت مردم در صحنه‌ها، داشتن سپاه، ارتش و نیروی مسلح قدرتمند، تربیت نسل مومن و انقلابی و جلوگیری از جریان انحرافی را نیاز انقلاب اسلامی برای رسیدن به مقصد عنوان کرد و گفت: قرآن دو بار به بنی اسرائیل درباره خطر انحراف تذکر داده است.

وی با بیان این که فرامین رهبری باید فصل‌الخطاب همه مباحث باشد، اظهار داشت: عدول از فرمایشات و خواسته‌های رهبر معظم انقلاب توسط هر فرد و گروهی صورت گیرد آن جریان انحرافی است.

امام جمعه میناب تصریح کرد: هر کس بخواهد در مقابل رهبری نظام بایستد ملت به مراتب رفتاری بدتر از آنچه با بنی صدر شد با او می‌کند.

وی همچنین با اشاره به نام‌گذاری چند سال پیاپی سال‌ها توسط رهبر معظم انقلاب با محور اقتصاد، بیان کرد: اقتصاد مقاومتی مناسب‌ترین راه عبور از تحریم‌ها است.

معتمدی فر اظهار داشت: قناعت پیشگی، سرمایه‌گذاری بر روی داشته‌های خویش و دوری از اشرافی گری از دیگر عوامل مقابله با تحریم‌های دشمنان است.

امام جمعه میناب تاکید کرد: دنیا بداند ایران اسلامی بر حرف و شعار امام و در مسیر شهدا پشت سر مقام عظمای ولایت محکم و استوار ایستاده است.

انتهای پیام/88004/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول