اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

انقلاب اسلامی بدون نام امام شناخته شده نیست

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون امنیت ملی و بین‌الملل مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی بدون نام امام خمینی(ره) در هیچ کجای دنیا شناخته شده نیست.

انقلاب اسلامی بدون نام امام شناخته شده نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علاء‌الدین بروجردی ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در میدان کمال‌الملک این شهرستان از امام و رهبری به عنوان نخستین محور انقلاب اسلامی نام برد و اظهار داشت: امام راحل قبل از 22 بهمن سال 57 در یک مسیر و صراط مستقیم الهی و با احساس تکلیف گام برداشت و تبعیدش توسط رژیم طاغوت به دلیل افشاگری در مدرسه فیضیه قم در عزم و اراده‌اش هیچ تغییری ایجاد نکرد.

وی، یکی از برجستگی‌های امام خمینی(ره) را خداباوری ذکر و خاطر نشان کرد: حرکت و قیام ایشان برای خدا و در راه او و هدف اصلی‌اش رضایت الهی بود.

به گفته وی تفکرات سلطه‌جویی امام در زمانی که جهان در سلطه دو ابرقدرت شرق و غرب بود نشانه خداترسی امام بود و از هیچ قدرت دیگر واهمه‌ای نداشت و در عرصه سیاست‌های جهانی با کمک از قرآن و اسلام با شعار نه غربی، نه شرقی جمهوری اسلامی، دست رد بر سینه دو ابرقدرت جهانی زد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و بین‌الملل مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاست استکبار ستیزی امام و مقابله با جمهوری اسلامی ایران با توطئه‌های فراوان دشمن بیان داشت: سیاست‌های ضداستکباری بنیان گذار جمهوری اسلامی موجب شد تا دشمن از همان ابتدای انقلاب اسلامی با توطئه‌ها و ترفندهای بسیار، جمهوری اسلامی را به زانو درآورد اما این انقلاب با رهبری‌های امام و پشتیبانی ملت از ولایت تمامی توطئه‌های دشمن را یکی بعد از دیگری خنثی کرد.

بروجردی در ادامه از ملت ایران به عنوان محور دوم انقلاب اسلامی نام برد و افزود: ملت بزرگ ایران در مکتبی پرورش یافته که پایه و اساس آن بر اساس کلام امام معصوم و هیهات من الذله استوار است و از ابتدای انقلاب تاکنون با یک سنت الهی و استفاده از دم مسیحایی امام در درون خود انقلاب فکری بر پایه قرآن و اسلام ایجاد کرد.

به گفته وی جمهوری اسلامی یک سلیقه شخصی نیست یک امر خدایی است و امام به عنوان یک مرجع دینی دستور خدا را اجرا کرد و ملت نیز به ندای امام خود لبیک گفت.

وی با اشاره به اینکه قدرت‌های جهانی هر آنچه توانسته‌اند برای سرنگونی جمهوری اسلامی انجام دادند اما ملت هوشیار و بصیر ایران در کنار رهبری توانست همه توطئه‌های آمریکا و هم‌پیمانانش را خنثی کند و آن ها را در عرصه جهانی با شکست روبه‌رو سازد.

به گفته وی جمهوری اسلامی طی مدت 34 سال گذشته به شدت در مقابل توطئه‌ها، فشارها، تحریم‌های اقتصادی و فتنه، فتنه‌گران ایستاد و تنها نگرانی ملت و رهبری از تحریم‌ها، نرسیدن به قله‌های علمی و فتح آن ها بود که این نگرانی نیز با دستاوردهای علمی دانشمندان ایرانی در عرصه‌های مختلف که مانند یک معجزه الهی بود برطرف و موجب خشم دشمن است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و بین‌الملل مجلس شورای اسلامی یادآور شد: پیشنهاد مذاکره مستقیم آمریکا امروز از موضع ضعف دشمن در مقابل ملت قهرمان ایران اسلامی است و جمهوری اسلامی در موضع قدرت جهانی قرار گرفته است.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی در عرصه‌های انرژی هسته‌ای، در عرصه دانش نوین جهانی از جمله نانوتکنولوژی، نظامی و هوا و فضا، به دستاوردهای مهمی رسیده است که از آن ها می‌توان به عنوان مؤلفه‌های بازدارندگی جمهوری اسلامی یاد کرد که ایران امروز با قاطعیت و صلابت این راه را علی‌رغم میل آمریکا ادامه می‌دهد.

بروجردی همچنین از وحدت ملی و انسجام ملی به عنوان یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی نام برد و گفت: دشمن امروز نیز بیکار ننشسته و در جنگ‌های فرهنگی، سایبری و اقتصادی در مقابل وحدت ملی و انسجام ملی ملت ایران ایستاده است اما ملت ایران در این عرصه نیز پشت آمریکا را به خاک می‌رساند.

وی تأکید کرد: بدون تردید جمهوری اسلامی در جنگ اقتصادی مقابل دشمن به پیروزی می‌رسد و در عرصه‌های اقتصادی تحول بزرگی ایجاد می‌کند.‌

به گفته وی نباید فراموش کرد که همه قدرت جمهوری اسلامی نشأت گرفته از عنایت الهی است و با توجه پروردگار در عرصه‌های جنگ جدید اقتصادی نیز پیروز می‌شود.

انتهای پیام/2406/و40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول