اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی ابهر:

ملت ایران پشتیبان همیشگی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی ابهر گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر دشمنان را مایوس کرد.

ملت ایران پشتیبان همیشگی انقلاب اسلامی است

امرالله گل‌محمدی ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابهر با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور پرشور مردم بار دیگر دشمنان را مایوس کرد.

وی با اشاره به نقش مردم در توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی گفت: مردم غیور ایران همواره و در همه حال پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند.

بخشدار مرکزی ابهر افزود: مردم همواره برنامه‌های دولت را همراهی کرده و گوش به فرامین مقام معظم رهبری هستند.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در این سال‌ها تلاش‌های بسیاری برای توسعه روزافزون نظام انجام شده است.

گل‌محمدی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای زدودن اعتقادات پاک نوجوانان و جوانان ایرانی گفت: اگر چه بیگانگان می‌خواهند سد راه پیشرفت جوانان ما شده و از طرق مختلف و غیرمستقیم به راه‌های انحرافی بکشانند، ولی جوانان ما با بیداری مشت محکمی به دهان این یاوه‌گویان می‌زنند و با عزمی راسخ در تمام صحنه‌های اقتصادی‌، فرهنگی‌، علمی و تکنولوژی حضور جدی دارند.

وی افزود: دولت‌های نهم و دهم توجه ویژه‌ای به مسائل جوانان داشته و امروز نیز شاهد هستیم که مسئولان امر با همت مضاعفی در این مسیر گام برمی‌دارند.

بخشدار مرکزی ابهر به حضور گسترده جوانان در راهپیمایی 22 بهمن اشاره و خاطرنشان کرد: جوانان باید با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در مسیر توسعه جامعه گام برداشته و با وحدت و همدلی زمینه‌ پیشرفت نظام جمهوری اسلامی را فراهم کنند.

وی با اشاره به نقش جوانان در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت:‌ جوانان ایرانی باید در راه اعتلای دین و انقلاب باشند و در تمامی شئون زندگی ایمان و تقوا را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

گل‌محمدی با تاکید بر لزوم رفع مشکلات جوانان اظهار داشت: جوانان پشتوانه‌های عظیم کشور هستند و آرمانهای انقلاب باید به دست همین عزیزان صیانت شود چراکه جوانان زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت کشور هستند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ابراز داشت: با تدابیر حکیمانه امام خمینی(ره) و رهنمون‌های مقام معظم رهبری همه این توطئه‌ها را پشت سر گذاشتیم.

انتهای پیام/73001/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول