اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:

انقلاب اسلامی پیوند عمیق با معنویت است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: انقلاب اسلامی ایران پیوند عمیق با معنویت در راستای حمایت از دین مبین اسلام است.

انقلاب اسلامی پیوند عمیق با معنویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدمهدی زاهدی ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهرستان راور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک پدیده شگرف بود که لرزه بر اندام دشمنان انداخته و موجب بیداری مردم در سراسر دنیا و ذلت استکبار جهانی شد.

وی انقلاب اسلامی ایران را ادامه انقلاب سرخ حسینی‌، بیمه شده توسط حضرت ولی‌عصر(عج) و پیوند عمیق با معنویت در راستای حمایت از دین مبین اسلام دانست.

زاهدی با اشاره به شخصیت والای حضرت امام خمینی(ره) تصریح کرد: امام راحل (ره) شخصیتی بود که به ما درس آزادگی، جهاد و مبارزه با باطل را آموخت و امروز باید با تبعیت از رهنمودهای حضرت امام و فرامین مقام معظم رهبری در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب گام برداریم.

زاهدی افزود: عزت امروز کشور ایران در دنیا مرهون مفهوم واژه‌های استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش عمران، صنعت و معدن در شهرستان‌ راور آن را از برکات دولت جمهوری اسلامی و فراهم آمدن فرصت‌های اشتغال برای جوانان بیان کرد و از پیگیری مجدانه مسئولان به ویژه فرماندار و امام جمعه راور تقدیر کرد.

حجت‌الاسلام علی تویسرکانی امام جمعه راور نیز با تبریک 22 بهمن، این روز را روز غلبه حق بر باطل، عزت و سرافرازی ملت اسلامی ایران بیان کرد و اظهار داشت: امروز برای ملت ایران و همه ملت‌های آزاده دنیا عید پر‌افتخاری است که ملت آن را به وجود آوردند.

وی افزود: باید این افتخار و سربلندی را شاکر بوده و روز به روز در راستای حفظ و صیانت از آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی تلاش کنیم.

انتهای پیام/80012/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول