اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

شکستن قدرت پوشالی ابرقدرت‌ها از دستاوردهای انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: یکی از دستاوردهای مهم در حوزه جهانی و بین‌المللی این انقلاب شکستن ابهت پوشالی ابرقدرت‌ها است.

شکستن قدرت پوشالی ابرقدرت‌ها از دستاوردهای انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهان، بهنام سعیدی ظهر امروز در آیین راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم ماهان اظهار داشت: امروز در حالی این روز را جشن می‌گیریم که ایران در جایگاه بلند و رفیعی قرار گرفته است.

وی ایمان مردم را به خدا یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: وقتی ایمان‌ها محکم و توکل به خدا باشد، خداوند هم یاریگر این ملت است و ایمان سبب پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود.

سعیدی افزود: وحدت کلمه یکی دیگر از عوامل پیروزی این نظام به شمار می‌رود و همیشه مورد تاکید معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین مقام معظم رهبری است.

وی بیان کرد: با همین وحدت کلمه از گردنه‌های خطرناک عبور و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کردیم و این وحدت کلمه انسان را به اوج کمال و معرفت می‌رساند.

سعیدی تصریح کرد: رهبری وجه تمایز ملت ایران با سایر ممالک است و یکی دیگر از عوامل پیروزی این انقلاب به شمار می‌آید.

وی افزود: رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران، پرچم افتخار نظام و نقطه امید مظلومان جهان هستند و رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری طی دوران بعد از پیروزی انقلاب و تصمیم‌های به موقع توانسته‌اند در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند.

این مسئول با بیان اینکه امروز رهبری در قلب تک‌تک مردم ایران جای دارد و 70 میلیون جمعیت ایران حاضرند، جانشان را فدای ایشان کنند، ابراز داشت: مقام معظم رهبری در تمام ابعاد تسلط دارند و صحبت‌های ایشان فصل‌الخطاب این نظام است.

سعیدی ابراز داشت: یکی از دستاوردهای مهم در حوزه جهانی و بین‌المللی این انقلاب شکستن ابهت پوشالی ابرقدرت‌ها است و باید یادمان باشد، اگر زمانی نام یک آمریکایی را می‌بردیم باید با احترام این کار را انجام می‌دادیم.

وی با بیان اینکه حیله‌ها و نیرنگ‌های آمریکا را نباید هیچ وقت فراموش کنیم، افزود: امروز که آمریکا مذاکره با ایران را مطرح می‌کند و این جمله را بارها به عناوین مختلف مطرح کرده در پشت پرده این صحبت‌ها ضربه‌های زیادی به این نظام زده است.

سعیدی تصریح کرد: آنهایی که دم از مذاکره با ایران می‌زنند باید پاسخگوی مردم این نظام باشند و در مقابل ظلم‌هایی که به این مردم کردند و فرزندان این انقلاب را به شهادت رساندند، پاسخگو باشند.

وی خطاب به امریکا گفت: شما که قصد مذاکره با ایران را دارید، ابتدا حُسن‌نیت نشان دهید و بعد بگویید ما آماده مذاکره با ایران هستیم و بدانید تا روزی که اینطور باشد ما هیچ مذاکره‌ای با شما نداریم.

سعیدی عنوان کرد: آمریکا و همدستانش از انتقال وحشت از دل مظلومان به دل مستکبران در هراسند.

وی تحول مردم و ایثارگری را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب در حوزه معنویت و اخلاق دانست و ابراز داشت: این ملت در تمام صحنه‌ها شجاعت خود را به رخ دشمنان کشانده‌اند.

سعیدی افزود: امروز ایران یکی از آزاده‌ترین نظام‌ها را دارد و حدود 34 انتخابات و حضور پررنگ مردم دراین انتخابات نشانگر این ادعا است.

وی گفت: این نعمت بزرگ انقلاب موجب احیاء ولایت فقیه، نماز جمعه و بیدار شدن مردم مسلمان جهان از خواب غفلت بود.

انتهای پیام/2446/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول