اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جبهه پایداری:

پیروزی انقلاب بزرگترین شکست برای غرب بود

خبرگزاری فارس: عضو جبهه پایداری گفت: پیروزی انقلاب در قرن اخیر بزرگترین شکست برای غرب بود.

پیروزی انقلاب بزرگترین شکست برای غرب بود

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ستار هدایت‌خواه ظهر امروز در جمع راهپیمایان دهدشتی با تبریک سی و پنجمین بهار انقلاب به مردم همیشه در صحنه دهدشت اظهار داشت: مردم این دیار همواره در صحنه حمایت و پشتیبانی از از نظام و رهبری پیشتاز بودند و حضور حماسی در راهپیمایی بهمن امسال نیز گواهی بر این مدعا است.

هدایت‌خواه با بیان این سئوال که ضرورت حضور در راهپیمایی 22 بهمن چیست، ابراز داشت: این مسئله یک وظیفه دینی و نشأت گرفته از متن قرآن است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تداوم‌بخش راه انبیاء است، تصریح کرد: نشانه‌های زیادی وجود دارد که مؤید این مطلب است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری خاطرنشان کرد: هدف انقلاب اسلامی رها کردن مردم از فساد، انحراف و تباهی و سوق دادن آن‌ها به سمت معنویت و عبودیت بود.

هدایت‌خواه با اشاره به اینکه ملت ایران بصیرت خود را در همه صحنه‌های حساس انقلاب نشان داده‌اند، بیان داشت: غرب و آمریکا بارها از این ملت ضربه خورده‌اند.

وی با اشاره به دلیل دشمنی‌های بی‌شمار استکبار جهانی با انقلاب عنوان کرد: با پیروزی حرکت عظیم مردمی در بهمن 57، نظم نوین حاکم بر منطقه خاورمیانه از سوی دول استکباری به هم ریخت.

این استاد دانشگاه افزود: انقلاب اسلامی با شعار عدالت‌خواهی، آزادی خواهی و حق مشارکت مردم در سرنوشت خود و عمل به این شعارها به الگویی برای کشورهای منطقه تبدیل شد و منافع استکبار را بیش از پیش به خطر انداخت.

وی افزود: معاندان انقلاب بدانند که این ملت همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی، پشتیبان ولایت فقیه بوده و مقتدای خویش را تنها نخواهد گذاشت.

هدایت‌خواه ادامه داد: به طور قطع حضور پررنگ مردم در راهپیمایی‌ها توطئه دشمنان را خنثی کرده و آن‌ها را از رسیدن به اهداف شومشان ناامید می‌سازد.

انتهای پیام/82008/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول