اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

انحراف مسیر ملت از انقلاب خیال واهی دشمن است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دشمنان خیال واهی می‌کنند که می‌توانند با فشارهای مختلف مردم را از مسیر انقلاب پشیمان کنند.

انحراف مسیر ملت از انقلاب خیال واهی دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش سردار مجید میراحمدی در جمع اجتماع عظیم مردم این شهرستان با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: اگر امروز نام ایران بر تارک ایران می‌درخشد و چنین شکوه و عظمتی از ایران و ایرانی در سراسر جهان جلوه‌گری می‌کند بدون تردید نتیجه و ثمره خون‌های پاک شهیدان است.

وی 22 بهمن را تجلی اراده الهی و تحقق وعده خدا نامید و گفت: خداوند تبارک و تعالی وعده پیروزی را در کتابش به ما داده است و به واسطه حضرت امام خمینی (ره) این مرد الهی باور را در ملت مسلمان شیعه و سنی ایجاد کرد که اگر قیام کنند و به خدا توکل داشته باشند می‌توانند سرنوشت خود را تعیین کنند.

معاون وزیر دفاع با تصریح بر اینکه هیچ قدرتی در مقابل اراده الهی تاب مقاومت ندارد، بیان کرد: مردم ما از سال 43 تا 57 به دنبال اهدافی بودند که به خاطر آن این همه شهید تقدیم انقلاب کردند.

وی شعار ملت ایران را استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: مردم ما حکومت سرسپرده پهلوی را نمی‌پسندیدند و استقلال می‌خواستند و شعار دوم آن ها آزادی بود و در مقابل خفقان حاکم که هیچ کس قدرت انتقاد، فکر جدید و تفکر نو را نداشت و انتخاباتی نیز در کشور حاکم نبود، امروز ملت ما از آزادترین ملت‌های دنیاست و به راحتی هر کس هر انتقادی را به هر مقام و مسئولیتی ابراز می‌دارد.

میراحمدی با بیان شرایط حاکم در دوران پهلوی وابسته، یادآور شد: ملت ما در آن شرایط خواهان آزادی بودند و در مقابل زیر پا گذاشتن احکام اسلامی تاب مقاومت نداشتند و تا امروز با تقدیم بیش از 270 هزار شهید در مقابل زورگویان عالم ایستاده است. 

وی با اشاره به ابعاد مختلف فشارهای استکبار به کشورمان خاطر نشان کرد: دشمنان ما خیال واهی می‌کنند که می‌توانند با فشارهای مختلف مردم را از مسیر نورانی پشیمان کنند و آفرین بر این ملت قهرمان که شجاعانه ایستاده و در صحنه است.

معاون وزیر دفاع با تصریح بر اینکه مسئولان باید توجه کنند که ملت به وظیفه خود به نحو مطلوب عمل کرده‌اند، خاطر نشان کرد: مسئولان نیز باید به وظایف خود عمل کرده و منزلت ملت ما به گونه‌ای است که همگان باید مراقبت کنند.

وی انتظار مردم از مسئولان را ایستادگی، مقاومت و تلاش برای برطرف شدن مشکلات آن ها ذکر کرد.

در پایان مراسم مذکور قطعنامه راهپیمایی قرائت شد.

انتهای پیام/84002/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول