اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نطنز:

روحیه دینی وجه تمایز انقلاب ایران در جهان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نطنز در جمع راهپیمایی 22 بهمن شهر بادرود گفت: وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌ها روحیه دینی، شعار مذهبی و پیشگام بودن مردم است.

روحیه دینی وجه تمایز انقلاب ایران در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید امیر جعفری لحظاتی پیش در جمع مردم و در راهپیمایی شهر بادرود افزود: مردم یکبار دیگر جلوه حقیقی و پیوند ناگسستنی با انقلاب، نظام و ولایت و تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا را امروز به نمایش گذاشتند و با انقلاب پیمان دوباره‌ای بستند.

وی گفت: امروز این انقلاب ماست که همه آزادی‌خواهان جهان را از خواب غفلت بیدار کرده و واژه بیداری اسلامی در اقصی نقاط جهان مربوط به انقلاب اسلامی ایران و حضرت امام(ره) است که اول ملت ایران آغازگر آن بوده‌اند که حرکت کردند و همه ملت‌های آزاده بیدار و به حرکت درآمدند.

فرماندار شهرستان نطنز ادامه داد: آن چیزی که سبب شد انقلاب به انحراف نرود گفتمان انقلاب اسلامی است و در این 34 سال دشمن سعی کرد که انقلاب را منحرف، انقلابیون را خسته و از صف انقلاب جدا کند که نمونه آن فتنه سال 78 و فتنه 88 بود.

وی ادامه داد: اما مردم بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی در کوران حوادث آبدیده شدند و جالب است بدانید که امروز شعار نسل سوم ما همان شعار اول انقلاب است که انسان احساس غرور و لذت می‌کند.

جعفری گفت: امروز دشمن فرض می‌کرد بخاطر گرانی، تورم و هجمه‌های اقتصادی مردم به صحنه نیایند و راهپیمایی خلوت باشد اما زهی خیال باطل، دشمنان ما بدانند این انقلاب انقلاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و بدانند که این انقلاب هیچ وقت تمام نمی‌شود تا وقتی به دست صاحب اصلی یعنی امام زمان (عج) برسد.

وی در پایان ادامه داد: باید خرسند باشیم که ادبیات انقلاب اسلامی در کشورهای دنیا در حال تولید است و به مردم توصیه کرد در انتخابات پیش رو با هوشیاری تمام برگ زرین دیگری برای انقلاب ثبت کنند.

به گزارش فارس، راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان نطنز در چهار شهر بادرود، نطنز، خالدآباد و طرقرود و دو روستای اریسمان و ده آباد با شکوه حضور همه مردم و مسئولان برگزار شد.

انتهای پیام/2301/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول