اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دلیجان:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ریختن خون تازه‌ای در رگ‌های انقلاب بود

خبرگزاری فارس: فرماندار دلیجان گفت: حضور گسترده مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن ریختن خون تازه‌ای در رگ‌های انقلاب بود.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ریختن خون تازه‌ای در رگ‌های انقلاب بود

محسن اکبری امروز و در حاشیه مراسم راهپیمایی با شکوه 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دلیجان با اشاره به حضور پرشور مردم دلیجان در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور باشکوه و پرشور مردم در این راهپیمایی، یک پشتوانه عظیم برای انقلاب و مشت محکمی به دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه مردم این شهرستان همگام با سایر ملت بیدار ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف پشتیبانی خود را به منصه ظهور گذاشتند، افزود: پیام حضور مردم در این راهپیمایی این است که مردم همچنان به انقلاب اسلامی متعهد و وفادار بوده و توطئه‌های دشمنان نمی‌تواند از وفاداری مردم به نظام بکاهد.

فرماندار دلیجان با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی این انقلاب را به وجود آورده و خود پشتیبان صالحی برای انقلاب اسلامی هستند، ادامه داد: مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که همواره از مقام معظم رهبری حمایت می‌کنند و هیچگاه دست از حمایت‌های خود بر نخواهند داشت.

اکبری تصریح کرد: بدون شک حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان در هر زمانی است چرا که دشمنان نظام و انقلاب با تمام توان و امکانات خود به دنبال ضربه زدن به نظام هستند، اما حضور همیشگی و با شعور مردم ایران در صحنه‌های مختلف نقشه‌های آنان را نقش بر آب می‌کند.

وی اضافه کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال شهرستان محلات باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار شد و حامل پیام عزت و افتخار ایران اسلامی بود.

فرماندار دلیجان با اشاره به حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن و قدردانی از این حضور گسترده و پرشور گفت: این حضور پرشور نشان می‌دهد که مردم نسبت به انقلاب خود وفادار هستند و وفادار‌تر باقی مانند.

بر اساس این گزارش قشرهای مختلف مردم اعم از کارگران، کارمندان، ورزشکاران، فرهنگیان، دانش‌آموزان، طلاب، نیروی انتظامی و سایر اقشار همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور در این راهپیمایی درک انقلابی خود را به نمایش گذاشته و پایبندی خود به آرمان‌های امام(ره)، شهدا و انقلاب را به اثبات گذاشتند.

انتهای پیام/87010/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول