اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس:

روحیه دینی مردم انقلاب ایران را در جهان متمایز کرده است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس گفت: روحیه دینی و انقلابی مردم وجه تمایز انقلاب ایران با سایر انقلاب‌های جهان است.

روحیه دینی مردم انقلاب ایران را در جهان متمایز کرده است

 به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، حجت‌الاسلام محسن حیدریان امروز در جمع راهپیمایان سقزی روحیه دینی و انقلابی مردم را وجه تمایز انقلاب ایران با سایر انقلاب‌های جهان دانست و اظهار داشت: پیروی از مکتب حیات بخش اسلام و احیای ارزش‌های این دین الهی مهم‌ترین دلیل کینه توزی‌های دشمنان با انقلاب ایران است.

به گفته وی، انقلاب اسلامی در شرایطی اتفاق افتاد که دو تفکر سوسیالیزم، کمونیسم و لیبرال دموکراسی به نمایندگی از کشور شوروی سابق و امریکا در تمام عرصه‌های زندگی ملت ایران وجود داشت.

این مسئول تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به فرمان امام راحل در شرایطی نام اسلام به عنوان یک ایدئولوژی که توانایی بسیج مردم ،‌ارائه برنامه و تحکیم بنیان برنامه‌های اسلامی را داشته باشد در هیچ جای جهان وجود نداشت بنا نهاده شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس به ویژگی‌های اصلی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: پیروی از مکتب حیات بخش اسلام از مهم‌ترین اهداف امام راحل در بنا نهادن چنین نظام الهی بود.

وی در ادامه با رد کردن دیدگاه نظریه‌پردازی چون هانتینگتون مبنی بر اینکه تمدن اسلام در مقابل تمدن لیبرال دموکراسی شکست خواهد خورد، افزود: دین اسلام دین جامع و‌ کارآمدی است که در برابر تمام مکتب‌ها قرار گرفته تنها تمدنی است که از بین نخواهد رفت.

حیدریان حضور مردم در صحنه و مقاومت در برابر مشکلات و دسیسه‌های دشمن را دومین ویژگی انقلاب اسلامی ذکر کرد و بیان داشت: به تعبیر و فرمایش حضرت امام(ره) ،‌ملت امروز ایران بهتر از امتی است که در زمان پیامبر(ص) در حجاز بودند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش نقش رهبری در حفظ و تقویت اقتدار نظام اسلامی را نیز حیاتی خواند و گفت: مقام معظم رهبری علاوه بر اینکه در طول این سال‌ها ایران را از تحمیل دو جنگ حتمی نجات داده است، موجب حفظ صلابت و عزت ملت و انقلاب نیز بوده‌اند.

حیدریان، رهبری ملت ایران را متفاوت از رهبری سایر ملل دانست و گفت: این رابطه در ایران اسلامی مراد و مریدی است و چنین رابطه‌ای موجب استحکام پیوند بین این دو می‌شود و نقش بر آب شدن توطئه‌های دشمن در راستای ایجاد تفرقه به دنبال دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس ابراز داشت: اتحاد کنونی مردم به دلیل رهبری حکیمانه و داهیانه مقام معظم رهبری است که تهدیدها و چالش‌ها را تبدیل به فرصت کرده است.

به گفته وی، انقلاب اسلامی نه تنها در کشورهای منطقه، در قلب کشورهای اروپایی و آمریکایی نفوذ کرده است و مصداق‌های آن در سراسر دنیا قابل مشاهده است.

حیدریان در ادامه بر شناسایی آفات انقلاب اسلامی تاکید و ان را  زمینه‌ای برای حفظ و تداوم نظام دانست و متذکر شد: تلاش دشمن برای از مسیر خارج کردن نظام، در راه ماندن انقلاب، استحاله شدن و گروه‌گرایی و باندبازی  از جمله آفت‌های نظام اسلامی است.

به گفته این مسئول، عمل به تکلیف، خودداری از تفریط و افراط در اعمال، جلوگیری از اختلاف بین مسئولان، دشمن‌شناسی قوی، موقعیت‌شناسی، یادآوری نقاط قوت نظام و نقاط ضعف دشمنان و عمل بر اساس خطوط ترسیم شده توسط ولایت موجب رهایی انقلاب و ملت از حوادث می‌شود.

انتهای پیام/79010/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول