اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اطلاعات مازندران:

رمز پیروزی انقلاب توجه به ارزش‌ها است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اطلاعات استان مازندران گفت: رمز پیروزی انقلاب توجه به ارزش‌ها است.

رمز پیروزی انقلاب توجه به ارزش‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مصطفی حق‌پرست امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن آمل با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران معجزه و تحولی بزرگ در ساختار سیاسی زمان خود بود، اظهار داشت: اگر این شرایط را با زمان صدر اسلام مقایسه کنیم شباهت‌های زیادی مشاهده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه تحلیل محتوای دشمنی استکبار و نظام سلطه با انقلاب ایران نشان می‌دهد که ستیز آنها با اسلام و سیره پیامبر اکرم است، افزود: استکبار با کینه‌ای که از ولایت دارد و با نفرتی که از پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های مختلف کسب کرده با ایران مخالفت می‌کند.

حق‌پرست با اعلام اینکه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران قسمتی از کشورهای غربی و شرقی به شمار می‌رفت، افزود: اما امروز نظام و مردم ایران همگی در خدمت اسلام است و در برابر همه استکبار ایستاده است.

این مسئول با بیان اینکه آنچه امروز دشمنان ایران را به تکاپو انداخته است ارزش‌هایی است که ایران در طی سال‌ها کسب کرده است، بیان داشت: ملت ایران در چارچوب آموزه‌های شیعی توانست همه توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کند.

مدیرکل اطلاعات استان مازندران با تاکید بر اینکه جریان‌های ضدشیعی و ضداسلامی در دنیا امروز علیه ایران بسیج شده، تصریح کرد: استکبار تلاش می‌کند اراده شیعی و تفکر اسلام را از ملت ایران بگیرد، اما ملت ایران در گذرگاه انقلاب اسلامی این نظام همواره پیروز خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه رمز پیروزی ملت ایران در این سال‌ها ارزش‌هایی است که کسب کرده است، گفت: هر چقدر دشمن توطئه‌های خود را بیشتر کند تا زمانی که ملت ایران بر پای ارزش‌های خود استوار بماند پیروز خواهد بود.

حق‌پرست با تاکید بر اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانگر بصیرت و آگاهی آنها از توطئه‌های دشمنان است، متذکر شد: ملت ایران نتیجه عمل استکبار را با حضور گسترده خود در این روز پس داد.

انتهای‌ پیام/86011/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول