اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر دادگستری:

تحریم‌های علیه ایران استکبار را به زمین می‌زند

خبرگزاری فارس: وزیر دادگستری گفت: تحریم‌های هوشمندانه آمریکا و استکبار، خود استکبار را به زمین می‌زند.

تحریم‌های علیه ایران استکبار را به زمین می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی بختیاری در جمع راهپیمایان زنجانی اظهار کرد: حضور یکپارچه مردم تبلور عشق به قرآن کریم، عاشورا، رهبری و ولایت است.

وی با بیان اینکه حضور قهرمانانه و عاشقانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکم و کوبنده‌ای بر دهان یاوه‌سرایان و استکبار جهانی است، افزود: مردم استان زنجان با تقدیم 3 هزار شهید و 7 هزار جانباز دین خود را به نظام اسلامی ادا کرده‌اند.

وزیر دادگستری با اشاره به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: رمز موفقیت ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی به سه عامل مهم بستگی دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی به عوامل پیروزی انقلاب نیازمندیم، تصریح کرد: دشمنان از عامل پیروزی و ادامه روند انقلاب اسلامی غفلت کرده‌اند.

بختیاری مکتب اسلام را نخستین عامل پیروزی نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی انقلابی بر مبنای دین اسلام، قرآن و توحید است.

وی با بیان اینکه اسلامی بودن انقلاب موجب شده تا نظام اسلامی بر تارک جهان بدرخشد، افزود: عشق به اسلام مردم را به حرکت درآورده و موجب خلق حماسه‌ای عظیم به بزرگی انقلاب اسلامی شد.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه ملت ایران مخاطبان بشارت وعده‌های الهی محسوب می‌شوند، افزود: هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع تحقق اراده الهی شود.

وی با بیان اینکه اراده خداوند متعال از آستین مردم ایران بیرون آمده و تودهنی به نظام ستمشاهی 2500 ساله زده است، افزود: حضور مردم در صحنه‌های مختلف موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شده است.

بختیاری یادآور شد: اقتدار امروز نظام اسلامی به برکت اسلام‌خواهی، ولایتمداری و ولایت‌پذیری مردم ایران حاصل شده است.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم زنجان در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: همانگونه که مردم زنجان در هشتم محرم حماسه عظیم حسینی می‌آفرینند، امروز هم راهپیمایی عظیم این مردم موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

*دلدادگی مردم موجب کمرنگ شدن توطئه‌های دشمنان شده است

وزیر دادگستری دلدادگی مردم را موجب کمرنگ شدن توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و افزود: نقش بی‌بدیل رهبری عامل دوم پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: نقش رهبری آنچنان در پیروزی انقلاب اسلامی تاثیرگذار است که استکبار جهانی به شیوه‌های مختلف وارد صحنه شده و علیه این اصل نظام توطئه‌چینی می‌کند.

بختیاری تصریح کرد: عامل ولایت فقیه به قدری در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشته است که دشمنان خواهان حذف این اصل در قانون اساسی جمهوری اسلامی هستند.

وی موفقیت امام در مبارزات را ایستادگی در برابر سلطه و وسوسه شیطان دانست و گفت: امام توانست با ایستادگی در برابر نفس شیطانی در برابر همه قدرت‌ها ایستادگی کند.

*ایستادگی در برابر استکبار از ویژگی‌های امام بود

وزیر دادگستری ایستادگی در برابر قدرت استکبار جهانی را از دیگر ویژگی‌های امام برشمرد و افزود: اتکال و اعتماد به خداوند متعال از دیگر ویژگی‌های امام محسوب می‌شد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) تسلیم محض خداوند تعالی و 14 معصوم بود، افزود: هیچ قدرتی نمی‌توانست امام را از ادای به تکلیف بازدارد.

بختیاری عدالتخواهی و دفاع از محرومان و فقرا را  از دیگر ویژگی‌های امام دانست و گفت: اعتماد به نفس و خودباوری، قانونگرایی و توجه به اجرای قانون از دیگر ویژگی‌های امام محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه توجه به وحدت از توصیه‌های امام و رهبری محسوب می‌شود، افزود: بیشترین تلاش دشمن شکستن اتحاد بین امت اسلامی است.

*مردم هوشمندانه از وحدت اسلامی دفاع می‌کنند

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه مردم تاکنون هوشمندانه از این عامل دفاع کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مردم همواره از این دستاورد بزرگ اسلامی دفاع کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تحریم‌های هوشمندانه آمریکا و استکبار خود استکبار را به زمین می‌زند، افزود: ملت ایران به وعده‌های الهی ایمان داشته و در طول 34 سال گذشته همواره نصرت الهی یاریگر ملت ایران بوده است.

*تحقق اراده مردم ایران از دستاوردهای نظام است

بختیاری تحقق خواست و اراده مردم ایران را در سرنگونی رژیم استبدادی شاهنشاهی را از دستاوردهای نظام اسلامی برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی در منطقه ثابت کرد اگر مردم اراده کنند، نتایج مطلوبی حاصل می‌شود.

وی با بیان اینکه با ورود مقتدرانه نظام اسلامی به دهه چهارم انقلاب اسلامی هیچ مانعی نتوانسته عزم و اراده ملت را برای دفاع از آرمان‌های اسلامی خدشه‌دار کند، افزود: این حضور پرشور نشان می‌دهد که تحریم‌ها نتوانسته است مردم را برای پشتیبانی از نظام اسلامی منصرف کند.

وزیر دادگستری با اشاره به خدمات ارائه شده در استان زنجان این خدمات را حاصل همدلی مسئولان استان دانست و گفت: کسب رتبه‌های برتر کشور در رشته‌های مهارتی، تشکل‌های مذهبی، مشاغل خانگی، مسکن مهر، خدمات جاده‌ای، مستندسازی اراضی منابع طبیعی، کشاورزی، تولید زیتون و توسعه فعالیت‌های گلخانه‌ای از موفقیت‌های این استان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/73003/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول