اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیروان:

22 بهمن روز سپاسگزاری نعمت جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیروان از 22 بهمن ماه به عنوان روز سپاسگزاری ملت در پیشگاه خداوند برای وجود نعمت جمهوری اسلامی که برکات فراوانی در حوزه‌های امنیت، آزادی، جمهوری اسلامی و ولایت فقیه داشته است، دانست.

22 بهمن روز سپاسگزاری نعمت جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان حجت الاسلام حسین کوثری امروز در جمع راهپیمایان سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شیروان اظهار داشت: حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال از حرکت‌های به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب بود که حماسه‌ای ماندگار را رقم زد.

وی افزود: مردم ما با حضور خود در این روز بزرگ ثابت کردند که دل در گرو آرمان‌های نظام و رهبری دارند و با این مشارکت پاسخی کوبنده و قاطع به تبلیغات رسانه‌ای دشمنان و ضد انقلاب داخلی و خارجی دادند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان با بیان اینکه حضرت امام (ره) تجلی اسلام را در ولایت فقیه می‌دیدند، گفت: باید همه پشتیبان ولایت فقیه باشیم و از خطر رهبری پیروی کرده و راهبرد خود را بر اساس تفکر اسلامی و عاشورایی ولی فقیه پی ریزی کنیم تا از راه راست دور نیفتیم.

وی از انقلاب اسلامی به عنوان هدیه خداوند به ملت ایران یاد کرد و افزود: این هدیه الهی با همت امام امت (ره) و حمایت و جان‌فشانی مردم به دست آمده و همچنان به حرکت رو به رشد خود ادامه می‌دهد.

امام جمعه شیروان با تقدیر از مشارکت گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: یقیناً این حماسه حضور میلیونی مردم ایران اسلامی در عرصه جهانی بازتاب گسترده‌ای خواهد داشت.

این مسئول تصریح کرد: بی‌تردید این حضور به یاد ماندنی تا سال‌ها نظام اسلامی را در ابعاد مختلف بیمه خواهد کرد.

انتهای پیام/63002/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول