اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان از بصیرت مردم بود

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: حضور گسترده در راهپیمایی امروز نشان از ولایتمداری، بصیرت و شعور مردم است.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان از بصیرت مردم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، سید علی هاشمی امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در شهر خورموج در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در دشتی ضمن تقدیر بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز اظهارداشت: مردم با حضور پررنگ خود نشان دادند که تحریم‌ها برای مردم بی معنی است و این را امروز همه به عینه شاهد بودیم.

وی خاطرنشان کرد: خبرهایی از روستاها منعکس و اعلام شده است حاکی از آن است  که در اکثر مناطق بخش‌ها و شهرهای شهرستان دشتی نیز شاهد راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن بودیم.

هاشمی ضمن تاکید بر وحدت بین اقشار مختلف به ویژه مسئولان یادآورشد: اگر اختلافی بین مسئولان هم وجود داشته باشد نباید آن را به مردم انتقال دهند.

وی یادآورشد: امروز شاهد حضوری بی نظیر مردم در راهپیمایی بودیم که با شعارهای خود تیر خلاصی را بر قلب دشمن نشانه گرفتند.

نماینده عالی دولت در دشتی گفت: مردم همیشه در صحنه امروز میثاق با آرمان‌های امام و شهدا و بیعت مجدد خود را با ولی زمان حضرت امام خامنه‌ای به جهانیان به نمایش گذاشتند و این نشانه اقتدار مردم است.

لازم به ذکر است در پایان راهپیمایی امروز قطعنامه پایانی در 10 بند قرائت شد که بند بند آن با تکبیر راهپیمایان مورد تایید قرارگرفت.

در قسمتی از این قطعنامه آمده است: تمسک به ولایت مطلقه فقیه و اطاعت از رهنمودهای خردمندانه و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب دانسته و هرگونه تلاش و اقدام که بخواهد اصل فصل الخطاب بودن منویات رهبری در جامعه و نظام را خدشه دار سازد شدیدا محکوم است.

در یکی دیگراز بندهای قطعنامه آمده است: ملت مسلمان و انقلابی ایران با تاسی به منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حفظ وحدت را تکلیف شرعی همه مسئولان کشور دانسته و هرگونه تلاش از سوی هر شخص و جریانی برای مخدوش کردن اتحاد و انسجام ملی و برهم زدن آرامش عمومی کشور و انجام بداخلاقی و کشاندن اختلاف‌ها به میان مردم را بازی در زمین و پازل دشمن تلقی کرده و آن را حرکتی خلاف وصایای بنیانگذار جمهوری اسلامی و اقدامی در مسیر خدمت به بیگانگان و خیانت به کشور و انقلاب و نظام می‌داند.

این قطعنامه می‌افزاید: ملت آزاده و ظلم ستیز ایران آزادی قدس شریف و فلسطین را تکلیف الهی و راهبرد خدشه ناپذیر جهان اسلام قلمداد کرده و با دفاع همه جانبه از جبهه مقاومت اسلامی و ضد صهیونیستی، حمایت آمریکا و حامیان عربی و غربی از جنایات رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و نیز اقدامات گروه‌های تروریستی علیه دولت و ملت سوریه و فتنه افروزی بعثی‌ها و تروریست‌ها در عراق را محکوم کرده و بر ضرورت اقدام عاجل و قاطع سازمان‌ها و نهادهای بین المللی در قبال دولت‌های حامی تروریسم و عاملان به خاک و خون کشیدن انسان‌های بی‌دفاع تاکید می‌کند.

در قسمت پایانی این قطعنامه آمده است: در رقابت‌های انتخاباتی ضمن رعایت موازین شرعی، اخلاقی و قانونی و نمایان ساختن قابلیت‌ها و توانمندی‌های خود برای پاسخگویی به مردم و رهبری و توجه به الزامات دهه چهارم انقلاب، بسترهای انتخاباتی پرشور و حداکثری را فراهم ساخته و از هر گونه اقدامی که موجب سوءاستفاده ضد انقلاب و خرسندی بیگانگان می‌شود به شدت پرهیز شود.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول