اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه آموزش و پرورش استان اردبیل در آستانه 22 بهمن

22 بهمن جشن خرسندی انقلابیون و خسران دشمنان است

خبرگزاری فارس: در آستانه 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آموزش و پرورش استان اردبیل از این یوم‌الله به عنوان جشن فراگیر انقلابیون و روز نگون‌بختی و یاس دشمنان یاد کرده است.

22 بهمن جشن خرسندی انقلابیون و خسران دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بیانیه که اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل صبح امروز صادر کرد ضمن درود و سلام خداوند بر ملت رشید، آزاده و عدالت‌طلب ایران اسلامی که در سی و چهارمین سال از عمر ارزشمند انقلاب مراتب وفاداری و قدرشناسی خود را نسبت به اندیشه‌های ارزشمند و آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و شهیدان سرافراز نشان دادند، آمده است: با پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب حضوری حماسی و پرشکوه در تمامی عرصه‌ها به ویژه راهپیمایی 22 بهمن به نمایش می‌گذاریم و به جهانیان یاد می‌دهیم که انقلاب اسلامی در قلب‌ها جای گرفته و همچون جان شیرین خود از آن محافظت می‌کنیم.

در بخشی از این بیانیه تصریح شده است: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و دهه پیشرفت و عدالت طنین آزادخواهی و استقلال‌طلبی و همچنین استکبار‌ستیزی امام راحل آن روح بلند دوران مرزهای جغرافیایی و سیاسی را درنوردیده و امروز پیام انقلاب را از گوشه گوشه جهان معاصر می‌شنویم که انعکاس آن لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخته است.

این بیانیه می‌افزاید: سران استکبار با عجز و ناتوانی برای فرار از شکست‌های داخلی خود و فریب مردم جهان فشارها و تحریم‌های گسترده و همه‌جانبه اقتصادی و علمی را ناجوانمردانه به کار گرفته‌اند تا مانع صدور انقلاب شوند.

آموزش و پرورش استان اردبیل در بخشی دیگر از بیانیه خود برجسته‌ترین شاخصه انقلاب اسلامی را فرهنگی بودن آن اعلام کرده و بیان داشته است: در این مسیر فرهنگیان و دانش‌آموزان همواره با پیروی از ولایت مطلقه فقیه این رکن رکین انقلاب اسلامی را با بصیرت و همت بلند، رفتار سیاسی هوشمندانه و تقدیم هزاران شهید در مقابل همه توطئه‌ها و دسیسه‌های دین‌ستیزان در تمامی عرصه‌ها سربلند بیرون آمده و حقیقت اسلام ناب را در مقابل اسلام آمریکایی و اسلام مرفهان بی‌درد استوار نگه داشته‌اند.

در ادامه بیانیه آموزش و پرورش استان اردبیل آمده است: با مطالعه دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب و تثبیت صدور انقلاب اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و عرصه‌های مختلف که نیاز به حضور مردم داشته فرهنگیان و فرهیختگان نقش تعیین‌کننده و انکار‌ناپذیری داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این بیانیه، آموزش و پرورش استان اردبیل با تبریک سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همراه و همدل با دیگر سازمان‌ها در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن حضوری با شکوه خواهد داشت تا بار دیگر میثاقی با آرمان‌های امام و شهدا در مسیر اقتدار ملی و پایبندی به ارزش‌های اسلامی به نمایش بگذارد و دشمنان را نیز بیش از پیش مایوس و دچار خسران و ندامت کند.

انتهای پیام/62005/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول