اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تربت‌حیدریه:

مردم هوشیار ایران حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن امسال دارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: مردم هوشیار ایران حضور حماسی‌ در راهپیمایی 22 بهمن امسال دارند.

مردم هوشیار ایران حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن امسال دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه حجت‌الاسلام مهدی شریعتی‌تبار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تربت‌حیدریه با بیان اینکه اهمیت 22 بهمن امسال بسیار بیشتر از سال‌های گذشته است اظهار کرد: ملت هوشیار ایران همچون 9 دی 88 حضور حماسی‌تری در راهپیمایی 22 بهمن امسال دارند.

وی افزود: ملت عاشورایی ایران با تمسک به قرآن، وحدت کلمه و اطاعت از رهبری اجازه نمی‌دهند دشمن بین مردم تفرقه ایجاد کند.

شریعتی‌تبار عنوان کرد: همچنان که طی 34 سال گذشته در سایه تبعیت از رهبری تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی و در تمام عرصه‌های معنوی، فرهنگی و علمی پیشرفت‌های زیادی کردند.

وی یادآور شد: مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی، ولایت مطلقه فقیه است که این دستاورد انقلاب‌های دنیا را متحول کرده است.

شریعتی‌تبار افزود: عزت، عظمت، شجاعت، پیشرفت‌های سیاسی و اقتصادی از برکت وجود ولایت فقیه است و به همین دلیل دشمنان انقلاب و فتنه‌گران درصدد مخالفت با ولایت فقیه هستند و آنها موفق نمی‌شوند زیرا ملت همیشه بیدار ایران هرگز اجازه تعدی به رهبر خویش را نمی‌دهند.

شریعتی‌تبار استقرار جمهوری اسلامی همراه با استقلال و آزادی را از دیگر دستاوردهای انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: انتصاب زمامداران و مسئولان کشور در قبل از انقلاب باید به تایید سفارت‌خانه‌های آمریکا و انگلیس برسد در حالی‌که امروز ملت ما آزادانه حرف می‌زنند و با رأی خود رئیس جمهور و نمایندگان را انتخاب می‌کنند.

امام جمعه تربت‌حیدریه تصریح کرد: امروز همه در کشور اسلامی ایران آزادانه حرف می‌زنند و می‌نویسند و جمهوری اسلامی مستقل و آزاد است.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به همت جوانان، اندیشمندان و متفکرین و با حمایت رهبر معظم انقلاب به دهمین کشور هسته‌ای جهان تبدیل شده و به صنعت ساخت ماهواره و داروهای کم‌یاب دست یافته و جوانان ما به ارتقای جایگاه علمی کشور در بسیاری از عرصه‌ها مدال‌آور شدند.

شریعتی‌تبار اظهار کرد: مردم با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب می‌کوبند و همان‌گونه که تاکنون گوش به فرمان امام راحل بودیم تا زنده هستیم گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم.

وی نیز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری یادآور شد: مسئله مهم پیش‌رو بودن انتخابات سال آینده است که دشمن تلاش می‌کند حضور مردم را کمرنگ نشان دهد و یک عده هم در داخل شعار انتخابات آزاد تکرار می‌کنند و می‌خواهند به مردم القاء کنند که انتخابات قبلی آزاد نبوده و این به معنای بازی در زمین دشمن است.

انتهای پیام/70004/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول