اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان عنوان کرد

دفاع از آرمان‌ها در 22 بهمن/ یک میلی‌متر هم عقب‌نشینی نمی‌کنیم

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: دفاع از اسلام، قرآن و خون شهدا را در روز 22 بهمن به دنیا نشان داده و کمتر از یک میلی‌متر از این اهداف مقدس عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

دفاع از آرمان‌ها در 22 بهمن/ یک میلی‌متر هم عقب‌نشینی نمی‌کنیم

جواد کمالی امروز در حاشیه برگزاری مراسم «میهمانی لاله‌ها» در گلزار شهدای کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: به فضل خداوند با اراده آسمانی امام راحل، وحدت و همت مردم بزرگترین انقلاب هزاره گذشته اسلام و بزرگترین انقلاب قرن بیستم دنیا در این مملکت رقم خورد.

وی افزود: پس از پیروزی این انقلاب عظیم دشمنان مستکبر و صهیونیسم در سراسر دنیا علیه جمهوری اسلامی ایران دست به توطئه‌هایی شامل راه‌اندازی گروهک‌های سیاسی، ترور 17 هزار از سران و نیروهای انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی، کودتاهای مختلف و 33 سال تحریم زدند.

کمالی با بیان اینکه ملت شریف ایران در قبل و بعد از انقلاب ولایت‌مداری خود را به دنیا ثابت کردند، ابراز داشت: قطعا مردم فهیم ایران در مقابل این سکانس جدید استکبار یعنی تشدید تحریم‌ها ایستادگی و پایداری را فراموش نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: در روز 22 بهمن دفاع از اسلام، قرآن و خون شهدا را به دنیا نشان داده و کمتر از یک میلی‌متر از این اهداف مقدس عقب‌نشینی نمی‌کنیم و سیلی محکمی را در خردادماه آتی به صورت استکبار، استعمار و صهیونیسم می‌زنیم.

کمالی خاطرنشان کرد: ملت ایران به دنیا فهماندند در سال 57 شعار «الله، الله» عهد و پیمان با خداوند بر سر حفظ انقلاب بود و برای رسیدن به قله‌های بلند موفقیت، توسعه و پیشرفت ایران اسلامی با همت خود حماسه پرشکوه می‌آفرینند.

وی با اشاره به آیات قرآن پیروز ماندن انقلاب اسلامی را حتمی دانست و ابراز داشت: طبق وعده خداوند مستکبران و صهیونیست مانند گذشتگان ناباب و ناپاکشان؛ فرعون، نمرود، جالوت و یزیدیان باید طعم ذلت و نابودی را بچشند.

کمالی هدف از مراسم «میهمانی لاله‌ها» را عرض ارادت و احترام به ساحت مقدس شهدا عنوان کرد و گفت: امروز در سراسر کشور به پاس ایثار و فداکاری شهیدان همیشه جاوید و عرض ارادت به ساحت شمع‌های محفل بشریت در کنار خانواده شهدا و ایثارگران پیمان خود را مستحکم می‌کنیم.

وی افزود: تا این عهد، پایداری و تعهد در ملت ما وجود دارد، مملکت و نظام‌ اسلامی و انقلاب مقدس از تمام بلایا مصون می‌ماند که امیدواریم خداوند این وحدت و پایداری را روز به روز افزایش دهد تا شاهد پیروزی‌های بزرگ در عرصه‌های مختلف جهان و زمینه‌ساز منجی بشریت اسلام باشیم.

انتهای پیام/80028/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول