اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قم:

راهپیمایی 22 بهمن پاسخ به یاوه‌گویی نظام سلطه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن را بهترین فرصت برای پاسخ دادن به یاوه‌گویی‌های دشمنان دانست.

راهپیمایی 22 بهمن پاسخ به یاوه‌گویی نظام سلطه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در مراسم جشن انقلاب اسلامی که با حضور اعضای انجمن‌های اسلامی ادارات و کارخانجات و خانواده‌های برگزار شد از 22 بهمن به عنوان یکی از روزهای به یادماندنی و ماندگار انقلاب اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: حضور آگاهانه و پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نشان‌دهنده صلابت و اقتدار نظام اسلامی است و از همه قشرهای مردمی انتظار می‌رود برای ادای تکلیف در این راهپیمایی شرکت کنند.

وی ادامه داد: دشمنان یاوه‌گویی به راه انداخته‌اند تا بین مردم و حکومت اسلامی فاصله بیندازند در این شرایط حضور گسترده مردم در راهپیمایی بهترین فرصت برای پاسخ دندان‌شکن به این توطئه‌ها و تحریم‌های اقتصادی است.

حجت‌الاسلام اسکندری شرایط کنونی جمهوری اسلامی را حساس دانست و تاکید کرد: تجربه 34 ساله انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که هر جا به وظیفه خودمان عمل کرده‌ایم به نتیجه مطلوبی دست یافته‌ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود به نقش آفرینی انقلاب اسلامی در جهان اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی، عزت و سربلندی و پیشرفت را برای ما و کشورهای عالم به ارمغان آورده است.

وی اظهار کرد: این انقلاب از تراوشات اندیشه مردی بزرگ بوده که تاریخ اسلام چنین مردی را بعد از ائمه اطهار(ع) به خود ندیده است، بنابراین نباید این گوهر ارزشمند را نادیده بگیریم.

حجت‌الاسلام اسکندری با انتقاد از رفتارهای برخی افراد که با نادیده گرفتن ارزش‌های اسلامی به دنبال دستیابی به اغراض سیاسی خود هستند، تصریح کرد: جوانان بسیاری خون خود را برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی نثار کرده‌اند و مردم در این سال‌ها همه هستی خود را برای انقلاب اسلامی فدا کرده‌اند، از این رو در هر شرایطی که قرار گرفته‌ایم نباید از ارزش‌های امام و رهبری و انقلاب اسلامی غافل بمانیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: هر کسی که در مسیر رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی کوتاهی کند نزد تاریخ، نسل‌های آینده و شهیدان هیچ پاسخی نخواهد داشت.

وی شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن را یکی از راه‌های پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی برشمرد و از همه قشرها و تشکل‌های مردمی خواست که در این اجتماع بزرگ حضور داشته باشند.

انتهای پیام/2258/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول