اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز/ 144

امت عاشورایی در راهپیمایی 22 بهمن حماسه‌ چشمگیر به نمایش می‌گذارند

خبرگزاری فارس: فعالان دینی و مذهبی سوادکوه در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: امت عاشورایی ایران در راهپیمایی 22 بهمن حماسه‌ای سترگ و چشمگیر را به نمایش می‌گذارند.

امت عاشورایی در راهپیمایی 22 بهمن حماسه‌ چشمگیر به نمایش می‌گذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، فرا رسیدن سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، سرآغاز حاکمیت ارزش‌های معنوی، روز تجلی وحدت، همدلی و اوج عشق به اسلام، امام و ولایت فقیه بر ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی گرامی باد.

به همین مناسبت، شورای هیئت‌های مذهبی، کانون مداحان و روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه با تهیه بیانیه‌ای که در سطح شهرستان توزیع شد از مردم همیشه در صحنه سوادکوه برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل آوردند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال 57 به رهبری خمینی کبیر(ره) بارقه‌های امید را در دل‌های‌ مستضعفان و مظلومان جهان زنده ساخته و امروز با وجود تحریم‌های اقتصادی 30 ساله به پیشرفت‌های محیرالعقول به عنوان ملجأ و الگوی مهم کشورهای منطقه در خیزش بیداری اسلامی رسیده است.

در ادامه این بیانیه با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری که فرمودند:« هر حرکت اختلافی درون کشورهای اسلامی بازی در زمین دشمن است»، افزوده است: ملت رشید ایران اسلامی نیز با وحدت کلمه و اتکاء به توحید، همه معادلات مستکبران و مستبدان جهان را در هم پیچید، چنانکه امروز امپریالیسم و کشورهای غربی منفورترین کشورها در نزد ملت‌های آزاده دنیا هستند.

شورای هیئت‌های مذهبی، کانون مداحان و روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه، در ادامه این بیانیه با اشاره به توطئه‌ها و ترفندهای استکباری و نقشه‌های شومی که برای دیگر کشورها کشیده‌اند و خود دچار معضلات و مسائلی شده‌اند که به شدت گریبانگیرشان شده است، آورده‌اند: در طلیعه سی و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند نظام مقدس جمهوری اسلامی، ملت قدرشناس و شهیدپرور ایران اسلامی در آستانه دو آزمون بزرگ دیگر قرار دارد؛ یکی حضور پرشکوه در مراسم راهپیمایی عظیم بیست و دوم بهمن‌ماه، دیگری حضور حماسی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که به کوری چشم دشمنان اسلام و انقلاب، امت عاشورایی ایران حماسه‌ای سترگ و چشمگیر را به نمایش می‌گذارند.

در پایان این بیانیه آمده است: هیئت‌های مذهبی، مداحان و مجامع شهرستان سوادکوه با نکوداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری، دوشادوش همه نیروهای معتقد و ملتزم به نظام مقدس جمهوری اسلامی در آزمون‌های مهم پیش رو شرکت و نفرت و انزجار خود را از استکبار و صهیونیسم وحشی اعلام می‌داریم.

انتهای پیام/86015/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول