اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان مازندران:

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن اشاعه فرهنگ دینی به جهان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بابل و رئیس مجمع نمایندگان مازندران مجلس گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن اشاعه فرهنگ غنی دینی به جهان است.

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن اشاعه فرهنگ دینی به جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حسین نیازآذری صبح امروز در مراسم برق‌رسانی چاه‌های کشاورزی روستاهای شانه‌تراش و پیترودپی بابل اظهار داشت: در سال حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی تلاش مسئولان درصدد رفع نیازهای ملی جامعه بوده که اقدامات مسئولان نیروی برق برای برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی در ایام‌الله دهه فجر خدمتی دیگر در راستای عبور از تحریم دشمنان و اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به اینکه بخش کشاورزی و دامپروری با ثبات‌ترین بخش خودکفایی است، افزود: حمایت از زیرساخت‌های بخش کشاورزی از سوی شرکت توزیع نیروی برق قابل تقدیر بوده و از هدایای نظام خدمتگزار به مردم است.

نیازآذری بیان داشت: امروز فرصت مناسبی برای تجدید میثاق با امام و شهدا، انقلاب و اسلام است تا با تلاش و پیگیری در امور مختلف مردم به اهداف عالیه نظام دست یابیم.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران تصریح کرد: در شرایط امروزی تنها با ایجاد وحدت و سعی و تلاش می‌توانیم این جبهه مهم را فتح کنیم، ایران در طول انقلاب در زمینه‌های مختلف هوشیارانه میدان‌داری کرد و در شرایط حساس فعلی نیز با همدلی همه مردم و مسئولان با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر به استکبار جهانی می‌فهمانیم که نظام ما برخاسته از مردم‌سالاری دینی است.

نیازآذری اظهار داشت: با پیروی از منویات رهبری حرکت سیاسی ما در 22 بهمن سبب می‌شود تا فرهنگ غنی دینی به جهان صادر شود.

انتهای پیام/86009/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول