اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه سراب:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه‌های آمریکا را نقش برآب می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه سراب با بیان اینکه آمریکا نتیجه فشارها و تحریم‌های خود را در حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن جستجو می‌کند، گفت: برخلاف تصور آمریکا مردم در 22 بهمن حضور با نشاطی و پرشور خواهند داشت.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه‌های آمریکا را نقش برآب می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، محمود اصل گرگانی ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت شهدای روستای اسنق، با اشاره به گذشت 34 سال از عمر پر خیر و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: مردم این انقلاب را با جان و دل نگه داشته‌اند و تمام مشکلات را تحمل کرده و از این انقلاب پاسداری کرده‌اند.

وی افزود: مردم به انقلاب و نظام ایمان و اعتقاد قلبی دارند و این انقلاب را از جان و دل و صمیم قلب دوست دارند و در 34 سال گذشته همواره و با تمام وجود از بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای اطاعت کرده و در تمام صحنه‌ها پشتیبان ولایت بوده و اجرای فرامین ولایت کرده‌اند.

اصل گرگانی افزود: 34 سال در مقابل دشمنان ایستادن و پایداری کردن مسئله بزرگی است که در هیچ جای دنیا چنین چیزی مشاهده نمی‌شود ولی مردم ایران اسلامی نشان داده‌اند که هم به ارزش‌های انقلاب پایبند هستند و هم این انقلاب را از جان و دل دوست دارند.

فرمانده سپاه ناحیه سراب افزود: خوی غارتگری و استکباری کشورهای مستکبر باعث شده است تا آنها هیچ چیزی به غیر از گفته‌ها و خواسته‌های خودشان را قبول نداشته باشند و انتظار داشته و دارند که همه کشورها و ملت‌ها بله قربان گوی آنها باشند و این که کشوری مثل ایران در مقابل آنها مقاومت می‌کند و مقاومت نظام و ملت ایران در جهان الگو می‌شود برای کشورهای استکباری غیرقابل باور است.

اصل گرگانی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به کشورهای استکباری فهماند که می‌توان بدون وابستگی به آنها انقلاب کرد و بدون وابستگی به آنها کشور را اداره کرد، ضمن آنکه انقلاب اسلامی ایران یک خطر بزرگ برای کشورهای استکباری بوده و منافع آنها را در سرتاسر جهان به خطر انداخته است. 

فرمانده سپاه ناحیه سراب افزود: اهداف متعالی و بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی چنان ترس و واهمه‌ای برای آمریکا و کشورهای غربی ایجاد کرده بود که برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران جنگ هشت ساله را بر کشورمان تحمیل کردند و با تمام توان و امکانات از صدام حمایت کردند تا بلکه بتوانند ضربه‌ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بزنند، ولی چون این انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب الهی بوده و الطاف الهی و توجهات حضرت حجت آقا امام زمان (عج الله ) پشت سر این انقلاب بوده است، در تمام توطئه‌ها پیروزی با انقلاب اسلامی ایران بوده است.

اصل‌گرگانی با اشاره به حاکمیت تفکر بسیجی در کشور تصریح کرد: همانگونه که حضرت امام خمینی (ره) فرموده‌اند بسیج شجره طیبه‌ای است که ریشه در اعماق ایمان انسان دارد و بسیجیان به عنوان یک نعمت الهی در طول هشت سال دفاع مقدس کشور را از خطرات بزرگی نجات دادند.

فرمانده سپاه ناحیه سراب افزود: آمریکا و کشورهای استکباری منتظر آن بودند که اقوام و قومیت‌های مختلف، کشور را میان خود تقسیم خواهند کرد، غافل از آنکه ملت ایران از هر قوم و نژاد یک ملت منسجم و یکپارچه هستند و انقلاب آنها نشأ گرفته از نهضت امام حسین (ع) است و نهضت ایران اسلامی یک نهضت الهی است.

اصل گرگانی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) به خاطر احساس وظیفه و تکلیف این انقلاب را بوجود آورد، افزود: حضرت امام خمینی (ره) به خاطر احیای اسلام انقلاب کرد و وقتی بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اسلام را احیاء کرد، آمریکا متوجه شد که این انقلاب به اهداف آنها ضربه خواهد زد، بنابراین از همان روزهای نخستین هر روز با یک توطئه و ترفند جدید در صدد مقابله با انقلاب اسلامی ایران برآمدند ولی چون خواست الهی و اراده مردم بر حفظ این انقلاب بوده است، تمام توطئه‌های استکباری یکی پس از دیگری در نطفه خفه شده و ره به جایی نبرده است.

فرمانده سپاه ناحیه سراب تاکید کرد: امروز دنیا حساب جداگانه‌ای بر روی ملت ایران و انقلاب  اسلامی ایران باز کرده است و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای با عزت و عظمت در مقابل جهانیان ایستاده است.

اصل گرگانی با اشاره به شایستگی‌ها و ویژگی‌های منحصر بفرد مقام معظم رهبری تاکید کرد: الاحق و الانصاف ملت ایران شایسته چنین رهبری عظیم الشان هستند.

فرمانده سپاه ناحیه سراب با اشاره به تداوم توطئه‌های استکبار جهانی علیه ایران اسلامی خطاب به آمریکا و کشورهای غربی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با وجود تمام حمایت‌های شما نتوانست در غزه کاری پیش ببرد و با شکست به سر جای اول خود برگشت، آن وقت شما چگونه می‌توانید در مقابل ایران اسلامی قد علم کنید.

اصل گرگانی تنها راه سعادت مردم ایران، انقلاب و نظام را مبارزه با آمریکا عنوان کرد و با اشاره به نقش حضور گسترده مردم در راهپیمائی یوم الله 22 بهمن تاکید کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی همواره در تمام صحنه‌ها حضور  داشته‌اند و پای به پای انقلاب حرکت کرده‌اند و با توجه به تلاش آمریکا برای افزایش فشارهای اقتصادی مردم بر ملت ایران برای دست کشیدن از نظام خود، حضور گسترده و یکپارچه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال نقش موثری در معادلات بین‌المللی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه سراب افزود: آمریکا نتیجه فشارها و تحریم‌های خود و کشورهای غربی را در حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن جستجو می‌کند و ان‌شاء الله ملت هوشیار و موقعیت شناس ایران اسلامی که خلق کننده حماسه 9 دی هستند این بار نیز با احساس مسئولیت بیشتر حضور موثر و اثر بخش در راهپیمائی 22 بهمن خواهند داشت و برخلاف تصور آمریکا و کشورهای غربی حضور مردم در راهپیمائی 22 بهمن حضور با نشاطی خواهد بود.

اصل‌گرگانی تاکید کرد: در مقطع کنونی حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سرنوشت ساز و با اهمیت است و راهپیمایی 22 بهمن تثبیت نظام و ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

محمد علی‌پور فرمانده بسیج حوزه مقاومت شهید محلاتی مهربان نیز در این مراسم اعتبار هزینه شده برای احداث ساختمان پایگاه مقاومت شهدای اسنق را بالغ بر 170 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: ساختمان پایگاه مقاومت شهدای روستای اسنق در زمینی به مساحت 150 متر مربع که اهدایی اهالی این روستا است در زیربنایی به مساحت 96 متر مربع احداث شده است.

فرمانده حوزه مقاومت شهید محلاتی مهربان افزود: برای احداث ساختمان پایگاه مقاومت شهدای اسنق 100 میلیون ریال از محل اعتبارات مهندسی سپاه عاشورا و 25 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی حوزه مقاومت شهید محلاتی مهربان هزینه شده است.

علی‌پور افزود: اهالی روستای اسنق علاوه بر اهدای زمین و همچنین مشارکت فعالانه در احداث ساختمان پایگاه مقاومت شهدای روستای اسنق حدود 45 میلیون ریال در بخش‌های مختلف برای تکمیل ساختمان این پایگاه کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/60008/و40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول