اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای عالی استان‌ها / 1

مردم ایران در 22 بهمن راه اتحاد را به جهانیان نشان می‌دهند

خبرگزاری فارس:رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان نشان خواهند داد که چگونه با موفقیت راه اتحاد را می‌پیمایند.

مردم ایران در 22 بهمن راه اتحاد را به جهانیان نشان می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مهدی چمران صبح امروز در یادواره شهدای منطقه پایین بازار و پایگاه آیت‌الله جوادی آملی این شهرستان در جوار آستانه امامزاده قاسم (ع) گفت: آمل یکی از شهرهای شاخص کشور است که در دوران انقلاب، بعد از انقلاب و در جنگ تحمیلی خاطرات فراموش نشدنی از خود در برگ‌های زرین کشورمان به یادگار گذاشته است.

رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به فرا رسیدن روز 22 بهمن افزود: مردم ایران اسلامی بار دیگر در این روز با خلق حماسه خود به رهبر انقلاب که آن‌ها را برای حضور پرشکوه در این روز دعوت کردند تبریک گفته و عهد و پیمانی دوباره با مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب می‌بندند.

چمران با اشاره به بیانات رهبر انقلاب یادآور شد: معظم‌له فرمودند که حضور گسترده مردم همه توطئه‌های دشمن را خنثی خواهد کرد.

رئیس شورای شهر تهران با اعلام این‌که باید بیشتر از گذشته ماهیت انقلاب اسلامی را نشان داد، اظهار داشت: سه موضوع را برای انقلاب ضروری می‌دانم که نقش رهبری و ولایت، بینش، بصیرت و ایدئولوژی مردم و انقلاب و عزم شهادت‌طلبی و جهاد از پایه‌های اصلی آن محسوب می‌شود.

وی ولایت فقیه را مبدأ همه حرکات و شاه‌بیت غزل انقلاب دانست و ادامه داد: در انقلاب‌های بزرگ دنیا رهبران بزرگی بودند، انقلاب چین با مائو، انقلاب کمونیستی اکتبر 1917 شوروی با لنین و استالین و انقلاب های دیگر با کاسترو و عبدالناصر و ... به پیروزی رسید ولی رهبری انقلاب ما کاملاً با دیگر انقلاب‌ها متفاوت است.

چمران رهبری انقلاب اسلامی ایران را مجتهدی جامع‌الشرایط، فقیهی عادل و مرجع تقلید بزرگ جهان اسلام که شخصیتی کاملاً وارسته بود دانست و گفت: امام راحل مجاهدی بی‌نظیر در تاریخ ما است که با گذشت زمان عظمت ایشان بیشتر هویدا می‌شود.

چمران عنوان کرد: در انقلاب اسلامی ایران تفاوت عمده‌ای را نسبت به انقلاب‌ها احساس می‌کنیم چرا که نیروهای نظامی به ملت پیوستند، در انقلاب ما آزادی عمل فراوانی به چشم می‌خورد، حزب‌های زیادی بعد پیروزی انقلاب روییدند و روزنامه‌های مختلفی با حمله به اسلام و انقلاب ایجاد مشکل می‌کردند.

رئیس شورای عالی استان‌ها، رهبر انقلاب اسلامی ایران را شخصیت بزرگی دانست که هیچ چیزی را برای خود نمی‌خواست و با دلی آرام و قلبی مطمئن از بین مردم رفت.

وی با اشاره به این‌که مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه به جهانیان نشان خواهند داد که چگونه راه اتحاد را می‌پیمایند، عنوان کرد: مطمئناً با حضور حماسی مردم در 22 بهمن‌ماه امسال بار دیگر دشمنان اسلام و مسلمین مأیوس شده و تلاش‌های خود را نقش بر آب می‌بینند.

انتهای‌پیام/86012/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول