اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر یزد:

22 بهمن نمایش شعور سیاسی ملت است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه‌الغدیر یزد حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نمایش شعور سیاسی ملت ایران دانست.

22 بهمن نمایش شعور سیاسی ملت است

حجت‌الاسلام و المسلمین عباس سبحانیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: طی 34 سال انقلاب اسلامی، دشمنان از هر طریقی که توانستند سعی داشتند مردم را از انقلاب دلسرد و حضور آن‌ها را در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی کمرنگ جلوه دهند.

وی ادامه داد: امسال یک حساسیت خاصی در این روز وجود دارد و مباحثی چون بیداری دنیای اسلام، مذاکرات ایران با گروه 1+5 رجزخوانی‌های استکبار جهانی و انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را پیش‌رو داریم که ایجاب می‌کند مردم فهیم ما مثل گذشته وظیفه خودشان را خوب درک کنند و به وظیفه اسلامی و ملی خودشان عمل کنند.

سبحانیان افزود: ملت ایران همواره وفاداری خود را به آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی نشان داده اند و اطمینان داریم در روز 22 بهمن، مثل سال‌های گذشته یک بار دیگر شعور سیاسی خودشان را نشان داده است و دشمنان را ناامید خواهند کرد.

وی عنوان کرد: تجربیات این 34 سال نشان داده مه مردم اعتنایی به این فشارها ندارند و هرچه فشارهای دشمنان ایران بر علیه ملت بیشتر بوده، مردم نیز حضور پرشورتری داشته اند.

سبحانیان گفت: مردم برای این انقلاب هزینه‌های زیادی را داده‌اند و خون زیادی پای این انقلاب ریخته شده است و مردم نظام و رهبری را دوست دارند و در راهپیمایی حضور چشم‌گیر خواهند داشت.

وی افزود: چشمان مردم ما به مقام معظم رهبری دوخته شده است و به عنوان فردی کمترین عضو این جامعه از همه‌ی برادران و خواهران از خرد و کلان دعوت می‌کنم در امر مقدس خداپسندانه راهپیمایی 22 بهمن حضوری یکپارچه داشته باشند و مشتی گره کرده بر فرق دشمنان انقلاب اسلامی پیاده کنند.

انتهای پیام/90004/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول