اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت محلات:

پیام راهپیمایی 22 بهمن یاس و ناامیدی توطئه‌سازان در انتخابات است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه مقاومت محلات گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال پیام یاس و ناامیدی را برای توطئه‌سازی دشمنان در انتخابات به همراه دارد.

پیام راهپیمایی 22 بهمن یاس و ناامیدی توطئه‌سازان در انتخابات است

سرهنگ علیرضا براتعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: بدون شک وحدت کلمه یکی از مؤلفه‌های مهم در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود که امروز دشمنان تلاش دارند این وحدت را از بین ببرند.

وی تصریح کرد: به دلیل نقش مهم و ارزنده وحدت کلمه دشمنان از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون این موضوع را مورد هدف قرار داده و در فرصت‌های مختلف همچون حماسه بزرگ 22 بهمن که بزرگ‌ترین رزمایش معنویت ملت آگاه و هوشیار ایران اسلامی محسوب می‌شود، مترصد وارد کردن خدشه به این مهم هستند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت محلات با تأکید بر اینکه قطعا مردم با هوشیاری و بصیرت و ولایت‌مداری که تاکنون داشته‌اند، با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند، بیان داشت:  همواره پشتیبانی آحاد مردم در صحنه‌های مختلف از انقلاب نشانگر وفاداری آنها به آرمان‌ها و اهداف انقلاب و ارزش‌ها و نتایج نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

براتعلی گفت: بدون تردید حضور در راهپیمایی 22 بهمن این پیام را دارد که ملت ایران همچنان با گذشت چندین سال از انقلاب، سی و چهارمین سال بهار آزادی را با شور و شعف جشن می‌گیرد و با حضور در این حماسه بزرگ پایه‌های نظام را استحکام خواهد بخشید.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات آتی و تاثیرگذاری حضور در راهپیمایی در برگزاری هر چه با شکوه‌تر این انتخابات اظهار کرد: انتخابات یکی از صحنه‌های مهم مردم ‌سالاری دینی است که به برکت همین انقلاب و نظام به دست آمده و راهپیمایی 22 بهمن امسال پیام یاس و ناامیدی را برای توطئه‌سازی دشمنان در انتخابات به همراه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت محلات از حضور پرشور بسیجیان در راهپیمایی 22 بهمن خبر داد و خاطر نشان ساخت: بسیج به عنوان حافظ ارزش‌های انقلاب و بازوی پرتوان ولایت و لشکر همیشه آماده رویارویی با دشمنان به ویژه استکبار فرصت را مغتنم شمرده و با حضور چشمگیر خود در این راهپیمایی آمادگی خود را برای تقابل با دشمنان اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/87004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول